zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. ik ben ook al twee keer niet ongi geweest en zou het nu volgende week weer moeten worden heb al verschillende test gedaan maar allemaal negatief. heb een raar gevoel in mijn buik en mijn borsten die zou ik het liefst nu af willen geven. heb de dokter al gesproken alleen die zegt dat de testen tegenwoordig zo betrouwbaar zijn hoef niet langs te komen. wie heeft hier nog meer last van en wie heeft er tips?

liefs hopeloze ik

hmm 2 keer al niet ongesteld geworden en testen zijn negatief? wat vreemd he! kan me voorstellen dat je behoorlijk gefrustreerd raakt hierdoor..

vreemd ook dat je huisarts er niet even naar wilt kijken.
nou meid, ik wens je heel veel sterkte, ik zou anders een test van een ander merk gebruiken??

ik hoop voor jullie dat het raak is!!!

liefs mimi

heb al twee verschillende geprobeert! volgende week tijd dus we wachten maar weer af.
bedankt voor je reactie.

hoi kim,

even vraagje ben je al 2 x achter elkaar niet ongi geweest of tussendoor 2x niet??

hoelang ben je inmiddels al gestopt met de pil?

Sylvia

hoi kim

je zei dat je twee keer niet ongesteld bent geweest,en dat je huisarts niet wil helpen omdat je al keren zwangerschaptesten hebt gedaan.
en die gaven aan dat je niet zwanger bent .
nou ik heb dat ook ,maar mij huisarts vertrouwd het niet omdat ik ook al een aardige dikke buik hebt.
de huisarts van mij gaat een zwangerschap bloedtest doen ,en ik word ook voor de zekerheid naar de gynaeloog gestuurd in het ziekenhuis voor controle.
misschien ook iets voor jouw zo test en anders vragen of je naar een gynaeloog mag .
een dokter hoor je te helpen meid.
nou succes meid ,hou je taai .
laat het ons even weten als je iets meer weet meid.

groetjes van dees.

hallo,
ik ben al vier maanden gestopt eers wel gewoon goed ongi geweest en precies op tijd nu helemaal niks meer.

volgende week ga ik weer testen en dan toch maar naar de dokter als er weer niks uit komt. hou jullie op de hoogte bedankt.

kim

Hoi!

Het is nogal zeldzaam, maar het kan ook zijn dat jij een soort HCG aanmaakt waar die test niet op reageert! Misschien iets om even aan je huisarts voor te leggen!

Betje.

Terug
Bovenaan