zwanger worden

Hey Danielle,

Hè bah, wat is dat nou weer k.t zeg.

Wij zijn ook al meer dan een jaar bezig. Al ben ik wel 2 keer zwanger geweest. Uitgedraaid op een miskraam.

Knuf Marije

heej marije,

ja idd kut! ik voel me echt zo leeg en machteloos omdat ikhet zelf niet in de hand heb, dit jaar leek wel jaren te duren, mij vriend reageerd zo simpel, en zegt steeds dat het wel komt, ik wil naar de dokter, maar hij wil niet mee, hij denkt dat het komt omdat ik teveel stress heb, en daardoor nog niet zwanger ben, ik zie iedereen om me heen met een dikke buik of achter een kinderwagen ik word er depri van, ik heb nergens zin in vind niks meer leuk zit alleen maar op internet te zoeken naar baby baby baby, vraag me steeds af of het ons wel gegunt is, mijn vriend wil niet op commando de liefde bedrijven en ik ben laatste tijd bijna meer ongesteld dan niet onesteld, word er echt zo onzeker van, zo onregelmatig en niet weten wanneer je nu vruchtbaar bent,

groetjes danielle

Hoi Danielle,

Dat is idd behoorlijk k#%. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Als je je er zo onder voelt, waarom ga je niet eens langs bij de huisarts voor een informatief gesprek? Leg het eens voor en kijk maar eens wat er uitkomt.

Sterkte meid.

Groetjes Anoek

Hoi Danielle,
Ik herken precies wat je bedoeld.
Je word er gewoon depressief van.
Het is zowiezo NIET jouw schuld omdat je te gestresst zou zijn, er worden in de meest heftige oorlogen ook gewoon kinderen geboren. En makkelijk gezegd van hem, misschien komt het wel door zijn zaad!
Wat je al wel kunt doen (als je het niet al doet) is je temperatuur bijhouden, elke ochtend voor het op staan op dezelfde tijd.
Je kunt er op internet veel over vinden, het heet Basale Temperatuur Curve.
Je kunt dan beter een beeld krijgen van wanneer je vruchtbaar bent.
En als je je vriend dan toch hebt kunnen over halen naar de gyn te gaan hoef je niet eerst weer naar huis gestuurd te worden om een paar maandjes te tempen!

En als je dan ong. denkt vruchtbaar te zijn, verleid je hem en zeg je niets over vruchtbaar zijn of babies..

Misschien heb je dit allemaal al geprobeerd, maar misschien helpt het je!!

Veel succes,

liefs Toetje

Hey Danielle,

Vervelend hè, als je vriend er toch anders meebezig is dan jij.

Ik vind de tip van Toetje wel goed idd, probeer hem te verleiden op het juiste moment   , en er niets over zeggen hihihihihi.

Succes knuf Marije

Hallo,
Ik hoor niet op dit forum thuis, maar ik wilde toch even reageren. Bij ons heeft het bijna twee jaar geduurd voordat ik zwanger was. Inderdaad overal zwangere buiken en heel veel verhalen dat het in een keer raak was.  Bij iedere ongi was het weer janken.  Alleen was ik degene die het iedere keer uitstelde om naar de huisarts te gaan. Uiteindelijk toch gegaan samen met manlief. Ik moest gaan temperaturen en mijn mannetje moest zijn zaad laten onderzoeken.
Een maand later waren we zwanger en inmiddels de trotse ouders van een dochter van 9 maanden. En over 3 maanden willen we weer op voor de volgende! (hoor ik toch alvast een klein beetje thuis op dit forum).
Veel sterkte!!!

Groetjes, Petra

bedankt voor jullie medeleven, wist niet dat ik er zoveel aan kon hebben
groetjes danielle, ik hoop dat iedereen binnenkort zwanger word!

Terug
Bovenaan