zwanger worden

A

Anoniem

Guest
ik wil zwanger worden , zijn wij nu mee bezig.

de eerste keer van mijn zwangerschap lukte gelijk dat ik zwanger was, maar nu niet zo.

ik ben pas 2 maanden gestopt en de eerste maand niet gelukt helaas.

ik had nu een ovulatietest gekocht om te weten wanneer ik het dan moest doen.

ik had zondag een test gedaan 2 streeptjes en allebei donker dus de eerste vruchtbare dag toen sávonds ook gedaan, ook op maandag gaf die het aan,ook toen weer gedaan.

ik had ook zondag en maandag last van de slijm.

zou het nu wel gelukt zijn of ben ik weer te laat.

ik heb weel last van allebei mijn eierstokken al vanaf zondag had ik dat,en dinsdag een beetje over gegaan.

zou dat ook iets beteken.

en nu ook geen last meer van slijm.

Hoi   blauwen,

ik wil graag even reageren op jou berichtje:

ten eerste wil ik even zeggen, dat je pas in de tweede ronde zit. Dus dat is eigenlijk nog maar net. En je hebt het niet voor het zeggen om een kindje te krijgen. Het is en blijft elke keer weer een wonder.
Misschien ben je niet gelijk zwanger geworden om je te laten weten dat je dit niet in handen hebt. Het lijkt soms allemaal zo vanzelfsprekend om kinderen te 'hebben', maar dat is het echt niet.

Heb je een regelmatige cyclus? Dan kun je ongeveer uitrekenen wanneer je eisprong is, 2 weken daarvoor. Ook heb je meer slijm rond je vruchtbare dagen, dat is dan draderig.  Als je een paar dagen voor je eisprong  en op de dag zelf klust, dan is de kans wel groter dat je zwanger wordt.
En zo niet. Wees niet al te erg teleurgesteld. Je bent niet de enige.

Probeer je eigen ook niet al te gek te maken, dat werkt ook niet in je voordeel. Toen ik het zwanger willen worden een beetje van me af had gezet, raakte ik zwanger. Met  al dat gestress, houdt je lichaam je nog wel eens voor de gek.

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.

Liefs,

Terug
Bovenaan