Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ,

Mijn naam is emma en ik ben 20 jaar.
IK wil heel graag een kindje .
Ik pas regelmatig op een baby van een half jaar en 3 kinderen van 4 , 7 en 12 .
Ik vind dit allemaal erg leuk .

het probleem is alleen dat ik geen vriend heb .
Ik ben sinds een half jaar vrijgezel na een miskraam gehad te hebben na 2 maanden .
Nu wil ik gewoon erg graag zwanger worden maarja ik heb geen man/ vriend.

Zijn er mensen die kennen en begrijpen ?

liefs Emma

hoi emma

ik ken het wel wou ook altijd graag een kindje maar ben nooit zwanger geweest of miskraam of iets en leerde mijn huidige vriend kennen en wist gelijk dat het goed kwam alle puzzelstukjes op zijn plek we zijn nu bijna 15 maanden samen en nu is ronde 1 met een duiveltje geeindigd haha dus we proberen het deze maand opniew
ik denk dat het voor jou ook belangrijk is om de man van je dromen eerst te vinden tenminste ik zou neit van een ander kinderen kunnen hebben er is voor mij maar 1 papa voor mijn kindjes

groetjes
marijk

ik sluit me bij marijke aan meid je kan beter eerst een leuke man vinden en een goede band opbouwen dat kindje komt er dan echt wel .

ja ik wil ook idd graag en kindje van iemand die de ware voor me is . maar toen ik zwanger was was ik zo blij en toen kreeg ik een miskraam dus de blijdschap was van korte duur . mijn vriend heeft het toen ook gelijk uitgemaakt omdat hij zei dat ik toch geen goed kindje kon krijgen . daar was ik heel boos om . nu ik iedereen om mij heen veel vriendinnen van rond de 22-23 met een kleine zie of zwanger zie krijg ik gewoon ook kriebels van dat is wat ik wil . heel graag zelfs . woon nog wel bij mijn ouders thuis maar ruimte genoeg daar hahahaha .

ja maar zie je een toekomst voor je met een kind zonder vader? bij je ouders thuis dus altijd moet er rekening gehouden worden met je ouders en andersom met jou en je kind
mijn schoonzusje is uit elkaar en is nu hoogzwanger woont weer bij haar moeder die net opnieuw is getrouwd maar das een heel gedoe hoor ik zou er nooit voor kiezen denk dat je het het beste nog even bij oppassen moet houden maar het is jou leven en jou keuze

en dan over die vriend wat een hufter is dat zeg zou bijna zeggen wees blij dat je er van af ben zo iemand verdien je echt niet meid en een miskraam alleen was al verschrikkelijk genoeg geweest ik leef met je mee mischien helpt het je allemaal om hier te komen kletsen wij hebben een leuk topic met allemaal jonge meiden en van mij mag je lekker mee kletsen  

hij heet wie is er nog maar net bezig om zwanger te worden  

groejes

dank je voor je lieve reactie .
Het is ook een zware tijd geweest .

maar kan ik wel mee praten in zijn onderwerp .
ik heb geen vriend en kan dus ook niet zwanger worden .
is het dan niet raar dat ik daar aan mee doen ?

Terug
Bovenaan