Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi allemaal,

Graag zou ik net als velen van jullie in verwachting willen raken,maar nu heb ik een vraagje en misschiwoord  dat iemand van jullie er een antwoord op heeft. Ik ben namelijk 1.70 lang en weeg 84 kilo, te zwaar dus.
Heb al meerdere pogingen gedaan om af te vallen, omdat men zegt dat je met overgewicht niet zwanger kunt worden. Hebben jullie er ook ervaring mee of zijn er wat meer mensen met overgewicht die toch spontaan zwanger zijn geworden.

Hoop snel wat te horen, succes allemaal
En leuk om hier aan mee te doen...liefs zwanger 2 be( hopelijk snel)

hoi zwanger2be.

mijn man en ik zijn ook bezig voor een kindje( het is pas de eerste ronde)
dat je overgewicht hebt wit niet zeggen dat je geen kindje kunt krijgen en als ik dit zo lees heb je niet zo heel veel overgewicht. dus ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. zelf heb k ook iets van overgewicht ik zit ook niet op de gewichtslijn waar ik zou moeten zitten maar de arts zegt dat dit helemaal niet veel uitmaakt.
dus ik zou me niet al te veel zorgjes gaan maken en genieten van de tijd van klussen en de tijd van het zwanger zijn.

xxx sharon

Hoi

Zoveel te zwaar ben je toch niet? Ik ben 176 en woog 85 kilo. En ik was binnen 6 maanden zwanger. We gaan nu voor een tweede. Wat wel grappig is is dat ik 5 maanden geleden ben bevallen, ik was 24
kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap en ben er nu dus al 27 kwijt!! Met serieus overgewicht heb je inderdaad een verminderde kans om snel zwanger te worden, maar de kans is er wel degelijk!!! Dus ik zou zeggen, niet zoveel zorgen maken en ga dr gewoon voor.

Liefs Jen

Lieve zwanger 2 be,

Ik zou me idd maar geen zorgen maken, ik ben 1.74 cm en 90 kg en heb een mooi, gezond kindje van 9 mnd, dussss, het kan best hoor.
Ik probeer wel om wat af te vallen, want ik ben gezond en wil dat ook graag blijven, maar dat je met overgewicht niet zwanger kan worden is pure onzin.

liefs JIG  

Hey allemaal, bedankt voor jullie reacties. Erg lief. Ok dus ik ga gewoon lekker " klussen" en dan maar zien of het zo lukt...
Liefs,

Terug
Bovenaan