Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Astrid en ik ben 26 jaar. Vorige maand hebben mijn vriend en ik besloten dat wij graag een kindje zouden willen. Ik ben bij de huisarts geweest en ben begonnen met foliumzuur slikken.

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie zwanger raakte. Ik ben zo benieuwd. Ik hoop dat ik heel snel zwanger raak. Ik heb volgens mijn huisarts wel het geluk dat ik mijn eisprong altijd voel. Iemand hier ervaring mee???

Groetjes Astrid

Hoi,

Wat spannend voor jullie. Hopelijk duurt het niet te lang.

Ik was bij mijn 1e na 4 maanden zwanger. En ik zit nu in ronde 1 voor de 2e. Je kan er helemaal niks van zeggen hoe lang het duurt jammer genoeg. Zou het allemaal wel een stuk makkelijker maken he, hihi.

Mijn eisprong heb ik nog nooit gevoeld. Daar kan ik je niks over zeggen.

Succes!!

Groetjes Natasja

hoi asjepoester,

bij ons duurt het ff, sinds augustus bezig!! ff in het ziekenhuis gelopen allerlei onderzoeken gehad en nu thuis weer "aanrommelen" haha..gelukkig geen rare dingen gevonden...had vantevoren niet kunnen denken dat dit ons zou gebeuren!! Het vergt een hoop geduld, energie en vooral geklus hahahaha..

gelukkig zijn er ook mensen die heel snel zwanger zijn! hopelijk hoor je bij die groep!
heel veel geluk nog...

groetjes

Terug
Bovenaan