Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
<p>Heejj meiden goedemorgen,</p><p>Ik zal me even voorstellen.</p><p>Ik ben nacida ben 28 jaar. Wij hebben al een schatje van een jongentje (Jantje) word in oktober 3. Onze knul is destijds door de pil heel geschoten en dus totaal geen ervaring met het zwanger worden. Wij willen nu heel graag een 2de ik ben 3 maand geleden gestopt met de pil. De eerste maand duurde het 40 dagen de maand daarop 33 en vorige maand ook 33. Nu deze maand zit ik weer inmiddels op de 35 dagen. Sinds 5 dagen Smorgens enorm misselijk en gevoelige borsten en buikkruipen niet normaal. Gister wel een test gedaan maar helaas negatief. </p><p>Iemand tips voor mij??</p>

Je bent nu nog druk ant ontpillen waarschijnlijk. Ik was uiteindelijk na 8 maanden zwanger na t stoppen met de pil met de 1e. Dat is alsnog erg snel

Ja het kan beide zijn of het ontpillen of mis nog heel pril zwanger? Dat je nog niet genoeg HCG in je urni hebt. Als je nou niet zwanger bent, kun je het ook aankijken met ovulatietesten dan weet je exact je piek. Ik was na de 2de maand zwanger en daarvoor ook aan de pil dus opzich hoeft het niet lang te duren.

Oke ik dacht altijd dat je bij ontlpillen helemaal niet ongesteld werd? En zodra je weer ongesteld ben dat je dan weer een eisprong had. Oke top dan maar hopen dat ik snel ongesteld word weer. Want van deze symptomen word je lekker zenuwachtig van ?

Nee hoor de ongestelheid kan idd weg blijven maar je kan het ook gewoon worden vaak onregelmatig ?

En hoe weet je dan dat je niet meer aant ontpillen bent ? sorry voor de stomme vragen hoor hahaaj

Er staat ongeveer 1 jaar voor. Dat is wat ik meekreeg toen ik vondt dat te lang duurde voordat uberhaupt weer ongesteld werdt. Ik geloof dat er in de bijsluiter van je pil staat wanneer je contact moet opnemen met je ha als je je zorgen maakt. Doe dit ook gerust. Daar zijn ze voor.

Terug
Bovenaan