Zwanger worden

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Mijn partner en ik proberen al een tijdje zwanger te worden. Het is helaas nog niet gelukt. Nu heb ik vandaag een zwangerschaptest gedaan en die was negatief. Ik moet over 4 dagen ongesteld worden dus heb een test gedaan die je kan doen vanaf 6 dagen voor je menstruatie. Ik was zo nieuwschierig dat ik niet kon wachten tot mijn menstruatie</p><p>Nu moet ik weer zeggen tegen mijn partner dat het niet is gelukt. Heeft het nog nut om te wachten tot mijn menstruatie of zijn deze testen wel redelijk betrouwbaar?</p><p> </p><p>Groetjes</p>
 
ik hoop echt voor je dat het nog niet veel zegt.. zelf kan ik er niets over zeggen want zit ook pas in ronde 2 & ik zit nu een kleine week voor mijn menstruatie .. gister getest en ook negatief .. maar zoals ze allemaal zeggen, geen bloed is moed, die onthoud ik maar ?
 
Snap t helemaal. Wacht wel ff of je ongesteld wordt of niet. Sommige vrouwen maken niet direct een meetbaar hoeveelheid hcg aan. Dus kan alsnog raak zijn. Houd moed!!
 
Ik had pas echt op de dag dat ik ongesteld moest worden een positieve test en toen nog niet eens heel duidelijk..
Ik zou nog even afwachten!
 
Ik had pas een licht streepje twee dagen voor tijd. Ook met zo’n super gevoelige test. Dus het kan zeker! Ik zou afwachten tot je menstruatiedatum.
 
Terug
Bovenaan