Zwanger worden.

<p>Hallo,  ik zal me even voorstellen.  Ik ben nieuw in deze groep.</p><p>Mijn naam is Sharon. Mijn vriend en ik zijn nu 1,5 jaar bezig om zwanger te worden van ons 1ste kindje. Helaas gaat dit niet zoals we hadden gehoopt. Onze 'molen' is nu gaan draaien en wachten af. Nu heb ik na veel maanden testen op 16 mei een positieve ovulatie gehad.</p><p>Sinds het weekend voel ik me anders. Gevoelige borsten. Een gevoel onder in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Terwijl dat pas volgende moet zijn. En ook af en toe steken</p><p>Herkent iemand dit?? Kan dit iets positiefs zijn???</p><p>Ik ben erg onzeker hierin. Elke keer weer hoop.</p><p> </p>
 
Olla ?.

We kunnen je hier vrij weinig moed inspreken. Als je zo graag zwanger wil worden kan elk ding dat ff anders voelt aan je lichaam, je het gevoel geven dat je zwanger bent. Terwijl het soms gewoon verandering in je hormoonhuishouding is, of een ovulatie of gewoon tussen je oren. Je lichaam kan soms echt een gemeen spelletje spelen.

Trust me. Ive been there, en elke keer als ik maar wat voelde dacht ik “oh dit keer wel”.. en dat een jaar lang. Ik was zo gefixeerd. Pas toen ik het losliet (makkelijker gezegd dan gedaan) was ‘t raak. En nu bijna 37 weekjes preggers.

Alleen een test kan je dus die zekerheid geven want heel veel van de zwangerschapssymptomen komen overeen met een aankomende menstruatie.

Dus het is ff afwachten met testen, meestal 2 dagen voor en/of na je NOD!

Maar ik hoop het zo voor je, cause i know exactly how u feel!
 
Terug
Bovenaan