Zwanger worden

Hallo, graag wilde ik dit met jullie delen en ben ik benieuwd naar jullie mening / ervaring.


Sinds 16 september is me mirena spiraal eruit gehaald en had de gynaecoloog ook tegen me gezegd dat ik direct de eerste maand zwanger kan raken tuurlijk ook wel afhankelijk van me cyclus.

Nu is mijn cyclus onregelmatig en dus ook lastig inteschatten hoe of wat en heb ik dus ook van die ovulatietesten.

Toch had ik na het verwijderen van de mirena spiraal last van lichte bloedverlies wat tot met 21 september aan hield en heb dus maar ook voor de zekerheid die week dus 20 september en ovulatietest gedaan omdat ik ook had begrepen dat bij en onregelmatige of korte cyclus het voor kan komen dat je ovuleert tijdens je menstruatie of zo rond het einde van je periode en die was knal positief met twee paarse strepjes en hebben ik en me vriend tuurlijk die week zowel die dag ook seks gehad.


En dus zo gaande is ook op 21 september het lichte bloedverlies gestopt en heb ik geen enkel druppel bloed meer verloren.


Dus nu zo 5 dagen verder voel ik me erg moe en kleine steekjes aan de zijkanten onderin dus ik werd eigenlijk al te enthousiast en deed en vroege zwangerschapstest wat tuurlijk logisch gezien te vroeg is en tuurlijk negatief was want de innesteling kan ook pas later plaats vinden mocht het gelukt zijn met bevruchting zover ik begreep van internet.


Dus me vraag aan jullie is het dan sowieso beter 2 weken of 3 weken te wachten wil je echt zekerheid hebben met testen of langer?

Wat was jullie ervaring?

Kunnen klachten zoals moeiheid steekjes onderin en emotioneel al voortekens zijn want het hoeft tuurlijk niet altijd met en zwangerschap of innesteling te maken hebben?


Het is ook allemaal nog nieuw voor me om zwanger te willen raken dus ik hoor ook graag jullie verhaal ? en mocht het niet raak zijn dan is het altijd handig te weten voor de volgende poging!







 
Vermoeidheid kwam bij mij gelukkig pas na 1 a twee maanden. 
Het begon met sterkere dromen, nog voor de test, en daarna groeiende borsten.
 
Hoi,
Mijn ervaring is helaas dat je niet echt veel van symptomen kan zeggen. Vooral niet als je net van hormonen afkomt. Ik heb er nu al 15 ronde opzitten en het is telkens anders qua klachten. Ik ben nu begonnen alles goed bij te houden en dat is dan ook het enige advies wat ik je kan geven. Hierdoor merk je later misschien dat het ineens anders is. Natuurlijk bestaat er altijd de kans dat je er nooit achter zal komen en je lekker snel zwanger bent ;)
 
Terug
Bovenaan