zwanger worden

ik wil me ff voorstellen, ben sita, 25 jaar, ben anderhalf jaar bezig om zwanger te worden,wilt niet echt lukken, heb afgelopen maand mijn eerste kuur clomid gebruikt, heb daar zo mijn twijfels over....heb vruchtbaarheidsonderzoeken gedaan, testen waren goed, sperma van mijn man was ook goed.....dan waarom lukt het niet. Iedereen om me heen wordt zo spontaan zwanger maar het lijkt alsof ik de enige ben bij wie het niet wilt lukken. Wordt er zo wanhopig van. Moet einde van de maand weer langs mijn gyn. kijken wat zij nog voor kan betekenen.......heb geen hoop meer!!!!!

een hele verdrietige meid

Hoi Sita,

Welkom op deze site!
Hopelijk zul je hier thuis voelen en ben je snel zwanger want hier heerst een zwangerschapsvirus sinds kort!
Bij jullie is dus ook de onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis geconstateerd... ik herken het, wij behoren ook tot die 10% groep, helaas.
Het is een gemene streek van mother nature! Gelukkig relativeren en lachen we ook veel op deze site, hebben we ook hard nodig!
Er zijn hier meiden die met chlomid goede resultaten behalen, hoor!
Vraag maar aan Steffie, zij is net zwanger mbv chlomid!

Sterkte enne...kop op hoor, we trekken je erdoor!

groetjes,
Suus

Hoi Sita,
Wat vervelend voor jullie! Ik ken gelukkig genoeg mensen die ook al langer (dan 1,5 jaar) bezig waren en toch spontaan zwanger werden. Probeer te blijven hopen want positief denken kan ook helpen!

Ik weet inmiddels wel dat er bij zowel mijn man als bij mij van alles mis is en de 29ste wordt ik geopereerd. Erg vervelend allemaal maar ik weet wel waar ik aan toe ben. (tenmninste gedeeltelijk natuurlijk) Wij kunnen zowiezo geen kinderen krijgen zonder IVF.
Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat jij erg onzeker wordt omdat er niets mis is volgens de doktoren maar die zwangerschap maar weg blijft.

Ik hoop dat er snel een wondertje gebeurt bij jullie!!
Moed houden hoor!
gr.Inge

Hey Sita, Ik kan me indenken dat je het soms effe niet meer ziet zitten!

En het is inderdaad wat suus zegt! ik heb deze maand voor het eerst clomid gebruikt en ben meteen zwanger geworden!

Bij ons waren ook alle onderzoeken goed! behalve dat ik geen eisprong had, dat zal bij jou ook het geval zijn en daarom heb ik clomid gekregen!

Ik hoop dat je het allemaal weer wat positiever kan gaan inzien en dat bij jou de clomid ook zijn werk goed doet.......

Sterkte meis,

Liefs Steffie

Hoi Sita,

Bij ons is het hetzelfde geval 1,5 jaar bezig. De onderzoeken waren allemaal ok.
Sinds wanneer gebruik jij chlomid, heeft de gyn dat voorgeschreven?

Heel veel succes, mipi

Terug
Bovenaan