Hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje,wie van jullie kent Persona? Ik gebruik het nu al 5 maanden.Het is bedoeld om niet zwanger maar als je het andersom gebruikt kan het helpen.Ik ben het gaan gebruiken om het kijken wanneer mijn eisprong kwam.Na 2 maanden gebruiken bleek dat ik zwanger was (helaas heb ik na 8 weken een miskraam gehad,maar ik kan zwanger worden we zijn ook al 14 maanden bezig).Het is wel duur in aanschaf en je moet de eerste maand wel 16 keer je ochtend urine testen,de maanden daarna 8 keer.Het is tekoop bij de Etos en bij aankoop zitten er voor de eerste maand teststaafjes bij.Ik heb er veel baat bij,want ik wist nooit wanneer mijn eisprong was en tempraturen was voor mij geen succes.Ik hoop dat dit misschien ook voor andere mensen nuttig kan zijn.En als ik het goed voel dan ben ik nu weer zwanger(6 weken,heb nog geen test gedaan maar het voelt goed ben wel een beetje bang voor weer een miskraam maar ik blijf positief denken.)En de teststaafjes die ik nog heb liggen kan ik altijd nog bewaren,je weet maar nooit. Liefs Pascalle