zwanger worden...

A

Anoniem

Guest
Volgens mij ging het niet helemaal goed, dus preobeer nog maar eesn een nieuwe topic toe te voegen.
Ik wil iedereen hier heel veel stertke en succes wensen met alle problemen die jullie tegen komen op jullie weg. En ik hoop ook dat jullie ooit (snel) een kindje in je handen mag houden.
Maar voor mijzelf, ik vind het soms best lekker om even "dom" te praten op het andere forum en ook ik hoop weer heel snel zwanger te zijn. De oorzaak dat het nu niet in een keer lukt is waarschijnlijk aan mijn eigen stress en spanning te wijten. Dus ik "ontspan" me op dit forum. Denk niet dat ik niet aan jullie denk omdat het bij mij tot 2 keer toe direct gelukt is. En dat je dan helemaal loopt te strsalen en het je niets kan schelen dat je zus/collega/nicht/buurvrouw niet zwanger kan worden of dat het maar niet lukt. Het is dan juist ook heel pijnlijk om aan die personen te moeten vertellen dat jij wel zwanger bent. ('k Heb er ervaring mee) Dus bij lange na niet iedereen wapst over jullie heen en denkt niet aan jullie ook al laten wij dit niet merken.
En verder tja, ook ik erger me eraan hoor, dat er mensen zijn die denken binnen 3 dagen zwanger te zijn, maar ja, ik lees dat soort dingen maar niet echt als ik me eraan begin te ergeren en reageer ook niet. heeft geen enkele nut en ik heb alleen mezelf maar.
Verder zijn er meer dan genoeg die gewoon eens lekker even af willen geven omdat ze ergens mee zitten. DAt is hetzelfde als met mensen die zwanger zijn en het gaat niet allemaal van een leiden dakje... DAt is voor anderen ook weer pijnlijk..., maar ja, je zit dan ook op een bepaald forum te kletsen met lotgenoten.
Ik ben in ieder geval blij dat ik (nog) niet zo hoef te denken aan de problemen die jullie hebben. En daar ga ik wel van genieten
Verder heel erg veel sterkte en succes nogmaals en ik wens jullie alle goeds toe.
( ik weet nml. dat zwanger zijn   en kinderen krijgen niet altijd een pretje is)

liefs ieniemienie

Hoi Ieniemienie

Volgens mij moeten we gewoon ophouden met op 'elkaars' forum te posten. Door dingen te typen en niet uit te spreken krijg je misverstanden en dat is echt nergens voor nodig. Feit blijft dat mensen die moeilijk zwanger kunnen worden moeiten hebben met 'geklets' over hoe lang het al duurt, kwaaltjes etc... logisch. Voor mij althans. Andersom is het precies hetzelfde: mensen die makkelijk zwanger worden vinden het moeilijk om om te gaan met 'moeilijke gevallen'. Daarom bestaan er gelukkig  verschillende forums (of is het fora?)...

groeten, Saartje

Terug
Bovenaan