zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Het is lang geleden dat ik op de site ben geweest maar ben nieuwschierig of er meer mensen zijn die niet gewoon zwanger kunnen raken en er voor naar het ziekenhuis toe moeten. wij ieders geval wel en wil nu graag een tweede maar kijk er een beetje tegenop tegen de behandeling icsi het is behoorlijk pijnlijk vind ik tenminste.maar ben heel blij dat het er is hoor anders had ik nu geen lekker ventje rond lopen maar de eerste keer weet je niet wat je staat te wachten en nu wel .maar toch ga ik er voor
groetjes jessica moeder van mitchel 10 -08-2006

Hee Jessica,

Hier nog iemand die bekend is met ivf/ icsi, als je wilt mag je mij mailen, dat doe ik liever dan via de site.

hoeraikbenblij@hotmail.com

Groeten, Esther mama van Jasmijn (17-7-'06)

hoi hoi esthervmjasmijn

leuk om te weten dat er ook meer zijn die ook  die behandeling heeft gehad.
ben dus niet de enige

Ik heb er geen ervaring mee. Wel wil ik even zeggen dat ik het enorm dapper vind dat je er weer aan durft te beginnen!
Ik hoop voor jullie dat het  toch een beetje  zal meevallen!
Liefs Nelleke

HOI,

Mijn dochter Noa (040606) is met behulp van  ivf geboren. DE bedoeling was om een jaar na haar geboorte weer te proberen om zwanger te worden en dan weer naar een jaar ons cryo terug te plaatsen. Zes maanden na mijn bevalling ben ik spontaan zwanger geworden en 4,5 maand geleden bevallen van een gezonde dochter. Wonderen bestaan!!!!

gr
Marielle

oja, als het niet spontaan was gebeurd dan waren we zeker weer het traject ingegaan want we weten dat het de moeite waard is!!!
go girl!

Terug
Bovenaan