zwanger worden!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben nieuw en vind jullie site echt top!

wij willen graag een kindje en dit is onze eerste ronde.
ik gebruikte als anticonceptie de nuvaring,deze heeft heel weining hormonen en zijn volgens zeggen na 2 dagen uit je bloed.

ik voel een heleboel en er zijn wat overeenkomsten:
ongeveer 8 dagen vanaf de eerste dag van mijn ongesteldheid had ik pijn in me buik, duurde een halve dag ongeveer en leek erg op ongesteldheidpijn (eitje?). 5 dagen na deze pijn voelde ik het weer (innesteling?), ik had geen bloedverlies. ik ben moeier dan normaal maar heb geen last van me borsten. ook had ik wat last van me darmen en had 2 dagen hoofdpijn door een onverklaarbare reden. (meestal weet ik wel waarom ik hoofdpijn heb, niet goed gegeten weining gedronken of slaaptekort) Nu is het rustig. moet 13 december officieel ongesteld worden.

heb net een test gedaan (nadat ik aantal berichten van jullie had gelezen) en was niet zwanger.

spannend hoor! ene keer denk ik: ik kan het niet zijn want het is te snel en ander keer denk ik dat het wel zou kunnen....

wat is jullie ervaring?

Welkom hier op de site,

Kan zomaar zijn dat je na 1x al zwanger bent. Maar als 13 december je NOD is dan is nu al testen wel erg vroeg. Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Liefs As

Hoi,

Ook ik ben onlangs gestopt met de nuvaring.
Dus misschien gezellig als we wat kletsen.
Op dit moment zijn wij nog niet bezig met zwanger worden. Wachten even af hoe mijn cyclus gaat verlopen.
En ik ben een aantal jaar geleden ook begonnen met nuva ivm de weinige hormonen en nu ik gestopt ben weet ik het niet meer zo hoor van die hormonen.
Kan zijn omdat ik in me hoofd steeds bezig ben met zwanger worden, maar merk wel degelijk verandering aan mezelf.
Zo had ik ook steeds een gevoel in me buik en voel ik me menstruatie niet meer aankomen, maar ben ook niet regelmatig en meen me te herinneren dat het voor het gebruiken van anticonceptie wel het geval was.

groetjes

t zou leuk zijn he, de 1e keer gelijk zwanger! spannend voor je... maar als je over 6 dagen pas je NOD hebt, kun je beter nog niet testen... is moeilijk, ik weeeeet t... maar t is zonde van je geld, en de mensen van ClearBlue verdienen echt genoeg ;) en daarbij, vroegtesten brengt altijd t risico met zich mee van een voorbarige positieve test, want meer dan 60% van de bevruchtigingen eindigen op je NOD in n miskraam... dus zou minimaal wachten tot je NOD of 1 dag erna... hoe moeilijk wachten ook is

Terug
Bovenaan