zwanger zijn en bloedverlies

wie kan mij advies geven
ik ben nu 5 weken zwanger en had vanmorgen veel bloedverlies het is een beetje licht rood slijmerig
heb geen pijn in me buik of krampen wel hoofdpijn en misselijk en duizelig
wie herkent dit
of heeft advies voor me
ik hoop op reacties
 
Vanessa. Wat is veel?
Een beetje bruinig bloed verlies of afscheiding is bloed van de innesteling. Veel helder rood bloed is niet gunstig, maar als het gestopt is, hoef je er denk ik geen zorgen om maken. Een miskraam gaat gepaard met veel helder rood (in de zin van een heftige menstruatie) en buikkrampen.
Sterkte. Ik hoop dat het wegblijft!!
 
hallo,

Ik kan vertellen dat ik het wel herken allen is het bij mij met een miskraam afgelopen. Ik was 6a7 wkn zwanger toen ik iets rood\bruinig afscheiding had. Je schrikt je gelijk rot maar ik had verder geen las. Ben op internet gaan kijken en het kan ook wel eens zo zijn dat het komt omdat je net heb gevreen.
Dit bloed verlies heeft een week aangehouden dan een dag wel en dan weer geen bloed verlies. Na die week kreeg ik op een maandag ineens onwijze pijn in mijn onderbuik en verloor een stozel dat was het begin van de miskraam. Ik wil je zeker niet ongerust maken maar het kan allemaal gebeuren. Je heb over het zwanger zijn\worden eigenlijk zelf niets te vertellen.
Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is.

 
Hallo,
Ik heb zelf drie zwangerschappen achter de rug, die gingen allemaal gepaard met bloedverlies in de eerste drie maanden. Bij de eerste zwangerschap is dat geeindigd in een miskraam na 11 weken. De tweede zwangerschap heeft een gezonde zoon opgeleverd en hij inmiddels al twee jaar. Bij de derde zwangerschap heb ik een miskraam gehad na 7 weken. Bloedverlies hoeft niet automatisch te leiden tot een miskraam. Als het bloedverlies aanhoudt en je je veel zorgen maakt zou ik aandringen op een vervroegde echo, zo rond de 7 weken. Je kunt hier niets mee voorkomen, maar het geeft wel duidelijkheid. Veel sterkte.
 
Terug
Bovenaan