zwanger zijn en nog bv geven.

Sorry ik heb hier geen ervaring mee.. Borstvoeding geven was bij mij al een ramp, het wilde helemaal niet lukken! Maar het lijkt mij dat als je er genoeg van hebt, je er toch mee kan stoppen? Het vraagt best wat energie van je lichaam volgens mij, en die engergie kan je nu des te meer gebruiken voor de kleine die in je buik groeit.. Maar t is aan jou of en hoe je er mee wil stoppen, of dat je door gaat tot de kleine er is.

Ook bij mij was borstvoeding geven niet zo`n goed succes maar wil het wel opnieuw proberen straks.
Maar die 13 maanden is al een hele prestatie, kun je niet afbouwen naar eventueel 1 x per dag borstvoeding, dan spaar je wat meer krachten.
Succes ermee !

ze krijgt nu bv in de ochtend en 's avonds voor het slapen gaan. Ze drinkt verder niks, geen sap oid. ze snapt een beker/tuit niet...heb al overleg gehad met het cb buro (niet gezegd dat ik zwanger ben) omdat ik haar wel groot begin te vinden... ze mag alles eten en drinken ... Heb mijn andere kinderen ook lang zelf gevoed. tweeling 12 mnd gekolfd en nog 6 mnd extra voor 1 vd tweeling ivm allergie. Op het buro hebben ze kolven voorgesteld om haar zo aan een beker te laten wennen en daarna dus gewone melk in de beker, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om nu ineens weer te gaan kolven...ik ben al wel begonnen met een multivitamine te slikken die voor zwangeren en zogende geschikt is. geen idee hoelan mijn lijf dit vol gaat houden en hoe snel mijn meisje toch een beker gaat snappen