Zwanger zijn en relatie over.

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben zwanger (2 trimester) en nu is sinds een paar weken is de relatie met mijn partner over. Dit komt ook niet meer goed.</p><p>Contact is er helemaal niet meer en mocht hij in het leven van ons kindje willen zijn zal dat geregeld moeten worden samen met een derde partij.</p><p>Ik vind het heel erg jammer dat het over is.</p><p>Laats was ik zo lekker bezig met geboortekaartjes uitzoeken en toen ik er 1 gevonden had begon de tekst... nou was er meteen al weer klaar mee want bij iedereen staat natuurlijk: "wij zijn gezegend met .."  "ons gezin" etc vind het zo sneu dat nu overal "ik" en "mijn " baby, moet staan en maar 1 naam eronder..</p><p>Zijn hier moeders die hetzelfde meemaken og meegemaakt hebben?</p><p>Ik vind het gewoon heel jammer dat zoiets moois nu zo n nare bijsmaak heeft gekregen..</p><p>Liefs</p>

O moeilijk zeg.
Geen ervaring ermee. Misschien kan je er een hele blije kaart van maken door te spreken tegen je baby;
Jij klein wonder, wat een blijdschap door jouw komst enz..
En dan er onder; trotse mama ....... en dan jouw naam..
Sterkte ermee meid!!

Bij mij ook sinds paar weken de relatie over .. 
Samen bewust voor een kindje gekozen en toch sta ik er nu alleen voor... Ik heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie en had echt zoooo het idee dat ik het nu beter ging doen...
Maar ja.. zijn keus staat vast dus ik zal me er bij moeten neerleggen.
Hij zal wel in t leven van de kleine zijn, omgang moeten  we nog op papier zetten... maar ik zal er voornamelijk alleen voor staan
Ik was laatst ook aan t zoeken naar teksten voor het geboortekaartje maar heb dat maar even naast me neergelegd... Kon t even niet meer opbrengen. . Te confronterend 

Dus ja.. Helaas zitten er meerdere in t zelfde schuitje als jou.. 

Helaas hier ook zo’n zelfde soort verhaal. Wij zijn geregistreerd partner, 6,5 jaar in een relatie gezeten, maar het is net alsof ik hem niet ken in hoe hij nu is. Ik ben vriendelijk en dwingend gevraagd ‘zijn’ huis te verlaten met mijn spullen toen ik 13 weken zwanger was. Hij gaf aan dat hij niemand anders had tegenover mij en mijn familie, maar postte laatst een foto met een andere vrouw #liefde #geluk. Zo ontzettend pijnlijk. 
Ik vraag mij af, hoe doen jullie dat met de bevalling? Wil hij er bij zijn? En wat willen jullie? En als hij betrokken wil zijn bij de zorg van het kind, hoe hebben jullie dat dan verder geregeld? Ik vertrouw hem helemaal niet meer.. Dus alles gaat ook via een mediator. Ik weet steeds meer dat ik beter af ben zonder hem, maar het doet zo’n pijn dat iemand die ik volledig vertrouwde zo naar en bot doet tegen mij. 

Terug
Bovenaan