zwanger zijn en toch menstueren??? kan dat??

A

Anoniem

Guest
hoi , ik heb een  dringende maar o zo belangerijke vraag, kan je als je zwanger bent gewoon blijven menstrueren??     wie o wie heeft dit ook meegemaakt?

Hoi hoi, ik heb het niet meegemaakt maar wel in mn opleiding tot verpleegkundige geleerd dat je kan blijven menstrueren ookal ben je zwanger. dan ben je een pechvogel. en kan geen kwaad voor het kindje ofzo. maar is mogelijk dus.
Liefs mij

Het kan inderdaad wel, maar komt niet vaak voor.Dus als je heel erg twijfelt kun je er een testje aan wagen.

Hoi,
ja dat kan zeker,een kennis van me wist pas met de 5 en halve  maand dat
ze zwanger was
omdat ze echt een buikje kreeg,ook haar 2e zwangerschap heeft ze tot  het einde gevloeid.
Ik zelf heb ook heel mijn zwangerschap helder bloed verlies gehad maar dat had een  andere reden.

Groetjes Esther mama van Bjorn

Kon ze toen wel positief testen of steeds maar niet?
En dan uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn, bijzonder hoor
Zou dan een bloedtest ook geen uitkomst bieden?
Hoe weet je uiteindelijk dat je zwanger bent dan, als je wel bloed verliesd?
Heb je dan wel kwaaltjes of juist helemaal niet, niet anders dan met menstruatie?

Hahah hele vragenvuur geworden.

Gr. Nathalie

hoi
ja als je zwanger bent kunt je gewoon ongesteld worden
dat weet ik uit eigen ervaring
ik was 16 weken toen ik erachter kwam dat ik over de pil zwanger geraaakt was
en bij baby 2 was ik 10 weken onderweg over de pil en bleef gewoon ongesteld

het is niet schadelijk ik heb nu 2 heel gezonden knullen en willen binnenkort bewust gaan voor kleintje 3

suc6 meiden

groetjes claudia

Tussen menstrueren en een bloeding hebben maandelijks omdat je de pil slikt, daar zit wel een verschil in.
Het komt vaker voor dat vrouwen die de pil slikken en toch zwanger zijn, blijven "menstrueren", omdat dit nou eenmaal gebeurt als je de pil slikt. Een "echte" menstruatie hebben terwijl je zwanger bent, kan wel, maar komt minder voor (en dan heb je volgens mij wel een positieve zwangerschapstest).
Wel komt het voor dat vrouwen soms bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap. Dit is niet altijd een slecht iets, maar als je twijfelt moet je even je vk op de hoogte stellen.
Groetjes, Esk

hoi, bedankt voor jullie reacties. ben inderdaad zwanger met een maandelijks probleem, komt meer voor wel vervelend, maar heb deze week een afspraak bij de gyn. wel spannend.groeten.

Terug
Bovenaan