A
Anoniem
Guest
Ik werk nu bijna 3 maanden op een bedrijf waar ik met veel plezier begonnen ben. Nooit ging ik met tegenzin naar mijn werk maar de laatste dagen is dat wel anders. Alles wat ik met plezier deed doe ik nu met tegenzin. We krijgen drukke periodes en de baas vrwacht dat we super snel gaan snijden. (ik werk op een laboratorium en ent bloembolletjes) Voor mijn gevoel snij ik al zo ontzettend veel en snel maar ik (en nog 2 andere) krijgen steeds te horen dat het veel te weinig is. En natuurlijk doen we onze best maar wat willen ze nou... We werken er ook nog geen 3 maanden en de vaste medewerkers die werken er 3 tot 5 jaar. Ik zou me eerder zorgen maken als die te weinig deden. Als ik er 3 jaar zou werken zou ik ook makkelijk die tempo halen maar ik werk er nou eenmaal nog maar 3 maanden en ik zit nog in mijn leertraject. Het lullige van dit alles is dat ik (we) hier elke dag opnieuw mee geconfronteerd worden en het verpest de hele sfeer. Afgelopen woensdag in een vergadering heb ik dus ook haarfijn uitgelegd hoe ik erover dacht maar het werd me niet in dank afgenomen. Na die woensdag had ik gelukkig lekker lang weekend maar ik heb me er de hele tijd over lopen op te fokken. En vandaag opnieuw. Ik ga zo ontzettend met tegenzin naar mijn werk nu en ik baal hier van... Ook weten ze nog niet dat ik zwanger ben en dat ik deze drukte en stress er nu niet bij kan hebben. Iedereen zegt dat ik moet wachten tot dat ik mijn contract heb en het dan vertellen maar ik kan er gewoon niet zo goed meer tegen. Het liefst loop ik morgen naar de baas om te zeggen dat ik zwanger ben... Maar dan wordt mijn contract natuurlijk nooit verlengt. Moet ook toegeven dat ik nog steeds niks weet of die wordt verlengt of niet want als je er na vraagt dan komt dat een andere keer. Maar of ik het nou heel erg vind dat het niet verlengt zou worden is kan ik ook niet zeggen. Stiekum hoop ik er zelfs wel op maar ik stel dan een hoop mensen teleur. Pfff... zwanger zijn valt niet mee. Ze moesten dit zelf eens meemaken... Wat zouden jullie doen?! Zouden jullie het vertellen op je werk of niet? Ik weet het namelijk niet meer.
Groetjes Wenn
Groetjes Wenn