Zwanger zijn in Delft!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben Rosanne, 29 jaar oud. 10 weken zwanger van ons eerste kindje!
Nu woon ik sinds 2 jaar in het centrum van Delft en ken inmiddels al heel wat mensen, maar geen meiden die ook zwanger zijn. Het lijkt me heel leuk om in contact te komen met vrouwen die zwanger zijn en dat ook zouden willen. Ik zou bijvoorbeeld wel naar een zwangerschapsgym of iets dergelijks willen gaan, maar ja, welke zijn leuk? Heb nog niet echt wat kunnen vinden.
Nou, ik hoor het wel!

Hoi Rosanne,

ben nu in mijn tiende week en niet wonende in Delft.
Woon in Amsterdam en heb een beetje hetzelfde probleem. Niet echt vrouwen uit mijn omgevind die zwanger zijn en dus niet echt met iemand kunnen delen.

Groeten Jennifer

Hoi Rosanne,

Ik woon in Pijnacker en ben zwanger van 2e (nu 5 weken)

Heb bij mijn eerste zwangerschapsyoga gedaan in Delft en dat is bij de bevalling erg goed gegaan.
Weet niet meer waar, want was al 7 jaar geleden. Wil het nu weer gaan doen, maar wacht nog even met opgeven na eerste echo. Ik heb al een adres in Pijnacker gevonden, maar als iemand goede ervaringen heeft in Delft...

Ook ben ik toen gaan zwangerschapszwemmen in Delft (Sportfondsebad), maar dit vond ik erg saai; kan je beter zelf wat banen gaan trekken

Groetjes

quote: Jennifer33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2008 15:08:02'));

Hoi Rosanne,

ben nu in mijn tiende week en niet wonende in Delft.
Woon in Amsterdam en heb een beetje hetzelfde probleem. Niet echt vrouwen uit mijn omgevind die zwanger zijn en dus niet echt met iemand kunnen delen.

Groeten Jennifer

Hoi jennifer!

jammer is dat he? ik kijk ook steed uit naar zwangerschapsgym of iets dergelijks maar vind alleen cursussen in een anders stad. Zo ontmoet je nog geen meiden uit de buurt!
Heb jij trouwens ook al een buikje?

Ze zeggen steeds dat je nog niks hoort te zien maar mn zuik was vroeger plat, maar nu echt een bolletje hoor!

Groetjes Rosanne

quote: noortje08 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2008 21:34:08'));

Hoi Rosanne,

Ik woon in Pijnacker en ben zwanger van 2e (nu 5 weken)

Heb bij mijn eerste zwangerschapsyoga gedaan in Delft en dat is bij de bevalling erg goed gegaan.
Weet niet meer waar, want was al 7 jaar geleden. Wil het nu weer gaan doen, maar wacht nog even met opgeven na eerste echo. Ik heb al een adres in Pijnacker gevonden, maar als iemand goede ervaringen heeft in Delft...

Ook ben ik toen gaan zwangerschapszwemmen in Delft (Sportfondsebad), maar dit vond ik erg saai; kan je beter zelf wat banen gaan trekken

Groetjes

Hoi!
Ik heb inmiddels wel een leuke zwangerscgapsgym cursus gezien maar die is weer helemaal in Rijswijk! Toch niet handig? Wil iets doen in Delft!   Heb jij al wat gevonden?
En heb je je echo al gehad?

Groetjes Rosanne

Hoi Rosanne,

Ik heb de echo pas op13 juni. Lang wachten hoor; zal blij zijn als ik daarop iets zie bewegen
Als het allemaal goed is ga ik daarna pas opgeven voor een cursus. Er moet toch wel iets in Delft zijn? Ik heb het toen via Maatzorg gedaan. Is zowieso wel handig want dan kan je ook dingen lenen (zoals klossen voor onder het bed)

Voel je je verder goed?

Groetjes

Hoi Noortje!!

Ja, je moet wel geduld hebben he?
He, ik heb mijn kraamzorg bij Florijntje geregeld en daar zag ik een leuke cursus bij van ongeveer 8 avonden vlak voor het einde van je zwangerschap en er zat 1 partneravond bij, die leek mij wel leuk! Alleen was die in Rijswijk. Oh, en hij was ook niet zo duur. Denk dat ik me daar maar op ga geven.
Heb jij inmiddels je echo gehad?
Bij mij zijn de drie maaden eindelijk voorbij dus kan ik het iedereen vertellen, leuk is dat joh! Idereen reageert zo enthousiast!
Groetjes Rosanne

quote: noortje08 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2008 10:26:22'));

Hoi Rosanne,

Ik heb de echo pas op13 juni. Lang wachten hoor; zal blij zijn als ik daarop iets zie bewegen
Als het allemaal goed is ga ik daarna pas opgeven voor een cursus. Er moet toch wel iets in Delft zijn? Ik heb het toen via Maatzorg gedaan. Is zowieso wel handig want dan kan je ook dingen lenen (zoals klossen voor onder het bed)

Voel je je verder goed?

Groetjes

Hoi Noortje,

Ik reageerd op jouw mail maar volgens mij op de verkeerde manier. Als je naar het kopje gaat van Zwanger in delft, kun je m daar lezen.

Groetjes Rosanne

Terug
Bovenaan