Zwanger zijn kenmerken

Hallo kunnen jullie mij de kenmerken vertellen van de eerste of twee weken waarbij je kunt merken dat je zwanger bent(behalve dat je niet meer ongesteld raakt). Hoofdpijn en buikpijn komen er toch wel langs of niet?
 
pfff wat een vraag zeg.(heel complex) je kan namelijk zo gek niet bedenken wat je allemaal kan hebben. van pijn in je borsten tot pijn aan je oor...bijwijze van spreken dan... ik zou gewoon een test doen als je een paar dagen overtijd bent hoor.
hoofdpijn en buikpijn heb ik nooit gehad.,maarja iedereen heeft dus wat anders wat ik al zei.
ik wens je succes met zwangerworden.
 
hoofdpijn heb ik ook niet gehad
gewoon het idee of je ongesteld wordt
maar gelijk al heel moe
en een iriterend gevoel bij mijn nvel had ik
en hele zere borsten
 
Ik had hele zere borsten, echt van die steken, en heel erg moe.
Verder had ik ook het gevoel dat ik ongi moest worden, maar de pijn was veel minder heftig.
Succes Tanja
 
Tja, het is bij iedereen anders. Ik had enorme pijn in mijn borsten. Het was net spierpijn die niet over ging.
Verder had ik geen klachten.
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?
 
hallo
ik ben nu zwanger van het 2e kindje 37weken
toen ik net zwanger was
voor ik de test deed had ik witte vlekjes/pukkeltjes rond mijn tepels
daar is wel een naam voor maar weet niet presies hoe het heet iets met macommery?moet je even opzoeken op internet veel sucses verder
 
Ik voelde pas wat met 5 weken, toen werd ik misselijk. Hoe moeilijk het ook is om te wachten, als je probeert zwanger te worden, dan wijt je elk pijntje wat je maar voelt aan een evt. zwangerschap. Niet teveel vanuit gaan, anders valt het misschien straks wel heel erg tegen als het niet zo is.
 
Terug
Bovenaan