Zwanger zijn missen

Bijna 11 weken geleden is ons tweede kindje geboren. Ik heb twee fijne zwangerschappen gehad.
En nu dat ik mijn zwangerschapskleding definitief heb weg gedaan is het ook wel een afsluiting van een hoofdstuk.
Ik ben nu mama van 2 mooie en gezonde kinderen. Maar ik weet ook dat ik nooit meer zwanger zal zijn omdat we maar 2 kinderen willen.
Ondanks dat ik op het einde klaar was met de dikke buik en zwanger zijn mis ik het nu ook een beetje. Zeker omdat ik weet dat ik dit nooit meer ga beleven.
Hebben meerdere mama's dat gevoel?

Oh wat herken ik dat gevoel! Alleen het enige verschil is dat we op het moment 1 zoon hebben en in de toekomst nog graag voor een 2 willen gaan. Dus ik hoop het nog een keer te beleven.
Maar de eerste maanden dat onze zoon er was, miste ik het gevoel im.mojm biil en de genoet momentjes samen. Het duurde wel even dst het goed was. Maar ik weet zeker dat mocht er een volgende komen dit gevoel er weer zou zijn. En weten dat het de laatste x zou zijn.

Heel herkenbaar na 3 mooie zwangerschappen en 3 gezonde kindjes miste ik het ook heel erg. Op een gegeven moment word het drukker en de kids worden groter dus denk je er minder aan. Tot ik vorig jaar spontaan, ongepland zwanger was, wat helaas mis is gegaan, sindsdien is het gemis zwanger te zijn groter geworden.

Hier ook herkenbaar.
prachtige dochter van 11 weken maar het zwnager zijn mis ik nu al.
zelfs zo erg dat ik alweer praat over een tweede maar eerst even van dit kleine grietje genieten.

Ik mis het ook!
Kleine man is bijna 13 weken... maar dat gevoel van zwanger zijn is en blijft onbeschrijfelijk. 
Ik wil heel graag een 2e en misschien nog wel een 3e als mijn lichaam het toelaat (alleen maar keizersnedes), voor nu zou ik eerst graag mijn oververmoeidheid weg willen werken voordat we aan een 2e beginnen hahaha 

Ik mis het ook!
Kleine man is bijna 13 weken... maar dat gevoel van zwanger zijn is en blijft onbeschrijfelijk. 
Ik wil heel graag een 2e en misschien nog wel een 3e als mijn lichaam het toelaat (alleen maar keizersnedes), voor nu zou ik eerst graag mijn oververmoeidheid weg willen werken voordat we aan een 2e beginnen hahaha 

Nou ik mis het niet, eerste zwangerschap was heel makkelijk , maar de tweede was echt een hel! 9 maanen rugpijn (wat nog steeds niet over is) en heel veel kwaaltjes waardoor ik niet van de zwangerschap kon genieten. Maar het gevoel dat je kindje beweegt in je buik dat zal ik zeker missen.

Herkenbaar. 5 maanden geleden bevallen, maar voel soms een lichte "jaloezie" als ik een zwangere vrouw zie. Ik heb ook een super bevalling gehad en hoe raar het ook klinkt, ik zou hem zo graag willen overdoen en dan bewuster willen meemaken.
Als het aan mijn vriend ligt zouden we gelijk doorgaan voor nummer 2 (terwijl ik hem eerst moest overtuigen om aan kinderen te beginnen...), maar ik wil dat onze zoon eerst 1 jaar is (hoe verleidelijk het ook is). Dat zal dan ook mijn laatste zwangerschap worden.

Terug
Bovenaan