zwanger zijn vind het spannend

hoi
ik ben 9 weken zwanger van ons derde kindje en voor de vierde keer zwanger ik heb in 2003 een mola zwangerschap gehad das kanker in je baarmoeder waarbij het vruchtje niet aanwezig is alleen je vruchten zakje nu ben ik weer zwanger na 7 jaar en voel me er een beetje boel onzeker mee heb al twee echo s gehad de eerste met 5 weken om uit te sluiten of er geen mola was gelukkig niet en de tweede echo twee weken later 7 weken zwanger voor een hartslagje en die is er gelukkig .
maar nog steeds vind ik het allemaal heel erg spannend kan het nu nog mis gaan ik heb nu paar dagen al soms last onder in me buik of het nu blaas ontsteking is of me kleintje zit al op me blaas te spelen ik hoop dat het verder goed gaat met me uk wil niet nog een keer een kindje verliezen wie heeft dit ook wel mee gemaakt en kan me gerust stellen?
 
Hallo tam,

Snap wel gezien jullie situatie dat je het allemaal spannend vind.
Het blijft wel spannend kan ik je zeggen.Ik ben na vier jaar behandelingen iui,ivf zwanger geraakt van ons eerste wondertje.
Nu ruim 24weken en vind iedere dag nog spannend.
Probeer wel te genieten,want het is zo bijzonder om zwanger te mogen zijn.
De angst zal denk ik heel de zwangerschap blijven.En als het straks geboren is krijg je weer de angst of alles wel goed gaat/is.


Groetjes wonder2011
 
hoi wonder
dat iso ok zo ik probeer zo veel mogelijk te genieten hoor maar die angst die ik heb hoop dat die snel over gaat dat ik helemaal kan genieten van onze uk ik heb er 7 jaar na uit gekeken om eindelijk weer zwanger te zijn en nu is het dan eindelijk zo ver en vind ik het spannend is ook wel lochies eigenlijk he dankje wel voor je reactie wonder .


groetjes tam
 
Zeker logisch.
Genieten doe ik ook,maar ben ook nog steeds wel angstig hoor.Is helemaal niet gek.
Wij hebben er 4 jaar naar uitgekeken,iedere dag zh in en uit.Dus ik ben nu zo voorzichtig met alles.
 
idd dankje beide heb er zeker wat aan die reacties ben inmiddels bij de dokter geweest voor uitslag en heb geen blaasontsteking maar is onze uk die op me blaas aan het spelen is dat kan dus ook al zo vroeg
wordt wel weer wat rustiger nou heb ook steeds gedacht krijg een miskraam of een bloeding dat vind ik nog steeds eng maar weet nu dat er leven in onze uk zit en dat doet mee zeker goed om te weten

en wonder kan me heel goed voorstellen dat je het rustig aan doet en voorzichtig bent dat ben ik ook van me eerste twee zwangerschapen was ik veel jonger van de eerste was ik 17 en van de tweede 19 en ben nu 29 en ben nu ook veel bewuster van alles geworden
 
ik heb niet meegemaakt hoe jij het hebt meegemaakt, maar het wel 2 miskramen gehad en ik weet hoe je je voelt en hoe onzeker je je nu voelt! ik ben zelf nu 28,5 weken zwanger en ik was de eerste maanden ook op van de onzekerheid, maar ik kan je vertellen dat ik dat gevoel zo goed als kwijtraakte vanaf het moment dat ik de baby voor het eerst duidelijk voelde schoppen, dan heb je elke keer de bevestiging die je nodigt hebt om te weten dat de baby leeft.
komt goed meid, je zult zien dat het nu wel goed mag gaan.

succes.
xxx Jolanda
 
dankje jolanda ik hoop ook dat het goed komt en zal ook wel maar ik heb nog steeds in me hooft zitten dat het mis kan gaan het ging de vorige keer mis met 11weken en 7 dagen en daar ben ik bijna en dat vind ik het engst maar ben ben wel blij dat ik het al op me blaas voel en volgende week donderdag weer echo en dan hoop ik dat ik er nog wat meer geruster op ben
 
Terug
Bovenaan