zwanger zijn

hallo aanstaande mamma's
Hier misschien wat advies van een zwangere.( 28 weken )Ik ben begin dit jaar ongepland zwanger geworden ondanks pil gebruik... Ik was er dus niet mee bezig. Nou lees ik hier vaak verhalen over mogelijke zwangerschap symptonen. Nou, wat mij erg opviel, was dat ik helemaal verstopt zat!! Ik kon niet meer naar de wc. Nou dacht ik niet meteen aan een zwangerschap, maar had ook behoorlijk last van me borsten. Nou bleek ik dus 6 weken zwanegr te zijn... Me vriendin en me schoonzus zijn ook zwanger en ook zei zaten helemaal verstopt. Volgens de gynacoloog was dit 1 van de meest voorkomende verschijnselen van het net zwanger zijn. Mij misselijkheid begon pas met 10 weken en met 16 weken begon ik pas een bol buikje te krijgen. Nou weet ik well dat iedere zwangerscap weer anders is, maar omdat het toch 1 van demeest voorkomende verschijnselen is, wou ik het jullie toch vertellen.

SUCCES!!
 
hi Jessika, dank je wel voor t vertellen! altijd handig om te weten, ik voel altijd van alles maar wat t nou precies is...toch leuk om van een zwangere dame te horen wat haar ervaringen zijn.

groetjes Nijntje
 
hello Jessica,

Nu je dat schreef van verstopt zitten, ik merk wel dat ik al en antal dagen moeilijker naar t toilet kan, dus wie weet...
(ben al 8 dagen overtijd).
Bedankt voor t vertellen.

grtjs,

Bea
 
Je hebt inderdaad gelijk toen ik zwanger was in dec wat niet lang heeft mogen duren. Had ik daar ook er veel moeite mee soms deed het zelf heel zeer zo hard was het ook. Lekker praatje .
Toen ik zwanger was van mijn dochter weet ik het eigenlijk niet meer is ook al weer 8 jaar geleden. Volgens mij had ik toen helemaal nergens last van zelfs niet van pijnlijke borsten.Het enige wat ik m'n nog kan herinneren is dat ik na zo'n 7/8 weken naar de dokter ben gegaan omdat ik best buikpijn had ongi krampen.


Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan