zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
Vraagje:
als je zwanger bent, heb je dan ook temperatuurverhoging?
Ben twee dagen over tijd en heb sinds vier dagen temperatuurverhoging.

Gr. Miepje

Hoi Miepje,

Ik weet in ieder geval dat je temp weer omlaag gaat (zoals voor je eisprong)
3 -1 dagen voor je ongesteldheid. Zolang je temp dus hoog is (zoals na je eisprong)is dat dus heel positief :))

Ik zal voor je duimen!

Coco

Hoi Coco,

is het niet raar dat je een eisprong hebt op de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden? Om eerlijk te zijn snpt ik er helemaal niks van. Ik dacht je hebt na 14 dagen een eisprong. Wordt dat niet bevrucht dan wordt je ongesteld omdat je eitje sterft. Ik zou wel slechte voorlichting hebben gehad. Heb nu last van mijn buik, maar volgens mij allemaal spanning.
Ik wacht een week en doe dan een test, zaterdag dus....spannend en duimen maar!
Bedankt voor je raad.

Miepje

Hallo allemaal,

nog steeds niet ongesteld, maar de temperatuur blijft stijgen. Hoe kan dit? Nog geen klachten m.b.t. het zwanger zijn of het ongesteld worden!
Ik hoop het zo....

Groetjes

Hallo allemaal,

nog steeds niet ongesteld, maar de temperatuur blijft stijgen. Hoe kan dit? Nog geen klachten m.b.t. het zwanger zijn of het ongesteld worden!
Ik hoop het zo....

Groetjes

He Miepje,

Ik las ook al ergens dat je temp hoog moet blijven om zwanger te zijn, veel succes!

Liefs,
Erika

Hoi Miepje, volgens mij word je gemiddeld 14 dagen na je eisprong ongesteld. Ik weet niet hoe lang je cyclus normaal gesproken duurt. Het lijkt me niet dat je eisprong op je NOD is of je cyclus moet deze maand 2 weken langer duren..maar ik weet niet of je cyclus regelmatig is. Heb je al een test gedaan? Heb je trouwens de hele cyclus getemperatuurd?

Spannend hoor :)

Coco

Terug
Bovenaan