zwanger zijn

Ik heb een vraagje. Ben reeds een aantal weken zwanger (6 weken) en vroeg mij af of andere ook last hadden van de zweetklieren. Ik vind het heel lastig en weet niet goed wat ik hiertegen kan doen. (behalve me veel wassen natuurlijk)
Hopelijk hebben jullie tips?!
 
is denk ik een zwangerschapskwaal. niet veel aan te doen denk ik.
net wat je zelf zegt: wassen. deo. sokken in je schoenen. en niet al te strakke synthetische kleding dragen. verder hoort het er denk ik bij.
veel succes
 
ik heb er ook last van voornamelijk hier in nl op de vakantie in turkije helemaal niet luchtvochtigheid is daar anders ,ik heb deoleen gehaald bij de etos dat verminders transiratie en bestrijd de eventueele bactieren die zweetgeur veroorzaken
 
Hopeloos he, overmatig transpireren, ik denk dat het er gewoon bij hoort.. ik heb ook deoleen gekocht en die vind ik goed werken. wat wel lekker is als je het warm heb, met je voeten in een bak kout water, koel je helemaal af.
succes groetjes simone
 
seneo 5 van de Etos wil heel goed helpen, kost wat maar dan heb je ook wat. Of Odorex. Over de Cotton dry van de Lidl heb ik ook vel goeds gehoor, en kost bijna niets.
 
Terug
Bovenaan