zwanger zijn?

Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat je voelt wanner je pas zwanger bent tenminste dat je het denkt voor dat je overtijd bent. ik heb gisteren een klont slijm verloren en weet niet wat het is kan iemand mij dat vertellen. En waar ik ook last van heb is een vreemd gevoel onder in mij vagina sorry allemaal maar kan iemand mij helpen. ik wil het graag weten.
Groetjes M.
 
Ik denk dat niemand echt een antwoord kan geven op jou vraag. Bijna iedereen voelt wel weer andere dingen bij een zwangerschap. De een voelt helemaal niets en de ander heeft vanaf dag 1 last van verschillende dingen. Ik denk dat je echt even moet afwachten totdat je ongesteld moet worden. Misschien wel vervelend voor je maar volgens mij zit er niets anders op.
 
Hoi Monika,

Wat ik er van merkte, was zere borsten, kramp in mijn onderbuik (alsof ik ongesteld moest worden, maar dan vanaf de innesteling dus al die krampen), droge ogen (ik draag lenzen) en honger. Als ik niet op tijd at werd ik daar erg misselijk van. Die honger is vrij snel overgegaan in de hele dag misselijk zijn en bijna niet meer kunnen eten. Vanaf de 13e week ging ik me weer beter voelen.
Ik denk inderdaad dat het voor iedereen verschillend is, maar misschien heb je er toch wat aan.
Ik hoop dat je zwanegr bent, Kiki
 
Terug
Bovenaan