zwanger zonder man

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik probeer al enkele maanden zwanger te worden zonder man. Een vriend van me wil zijn sperma afstaan zodat ik zwanger kan worden, maar het wil maar niet lukken. Weet iemand hoelang een zaadje buiten het lichaam kan leven?
Ook loopt het sperma er bij mij zo weer uit.... HELP! Ik begin nu toch een beetje wanhopig te worden.

Groetjes Natas

Hoi hoi,sperma buiten het lichaam leeft niet lang ik weet niet hoelang.bij mij loopt het er ook uit,maar wees gerust er gaat genoeg binnen het lichaam om zwanger te raken.
wat ze zeggen is!!!dat je een min of 5 met de benen omhoog kan gaan liggen,zdat het sperma dieper gaat,zelf geloof ik er niet zo in sucses gr manuela

5 minuten met je benen omhoog..tjee, maar gauw eens proberen! Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar krijgt met die vriend, jullie hebben gewoon sex met elkaar, of gaat het via de medische molen?

http://www.geocities.com/draagmoeder_nl/inseminatie.html

Heel veel info....

Thanks voor jullie reacties. Ik ga het zeker eens proberen met de benen omhoog.
Ik en mijn vriend hebben geen sex, maar hij vanhgt zijn sperma op en dat spuit ik met een klein spuitje in mijnn vagi. Verder temperaturen voor de juiste datum enz..... Een hoop gedoe maar hopelijk de moeije waard!

Groeten,
Natas

In jou kan sperma tot 3-4 dagen overleven maar buiten het lichaam lijkt me lastig. Een kwestie van snel handelen lijkt me.

Een kussen onder je kont, daardoor ligt je bekken ook gekanteld, waardoor het lot misschien toch weer wat geholpen wordt........??

Terug
Bovenaan