<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een aantal maanden gedate met iemand en in december onverwachts en ongepland zwanger geworden. Ik heb ervoor gekozen ervoor te gaan, en de vader van het kind ook. Ik zoek niet naar commentaar over deze keuze. We hebben echter geen relatie en ik heb op dit moment echt super veel stress over welke omgangsregeling we moeten afspreken na de geboorte. Ik kom er gewoon niet uit zelf en hoop dat misschien iemand hier advies kn geven.</p><p>De gedachte dat ik mijn jonge baby aan de vader meegeef maakt mij diep ongelukkig, het lijkt me namelijk erg slecht dat een baby veel van plek en mensen wisselt. Zie dit echt niet zitten. Wat zou een alternatief kunnen zijn? Bijvoorbeeld een keer een middagje naar hem? Hoe spreek je zo’n omgangsregeling af voor zo’n jonge baby... Aan de andere kant wil ik absoluut niet de vader uit het leven van mijn kind bannen, en wil ik ontzettend graag dat de vader zich bindt aan ons kind en andersom. <br /><br /></p><p>De verloskundige begon al over erkenning en dan moeten we vervolgens dus ook iets gaan beslissen over het ouderlijk gezag... echter ken ik de vader van het kind eigenlijk niet zo goed en vind ik het eng om iets te ondertekenen terwijl ik nu totaal niet weet hoe of wat. </p><p>Zit echt met mijn handen in mijn haar en kom er niet uit... alle hulp en advies is zo enorm welkom. <br /><br /></p><p>alvast bedankt!!!</p><p>groetjes, een radeloze mama-to-be</p>