Zwanger zonder symptomen?

Lieve meiden,

Ik heb vanochtend een test gedaaan en die was positief. Heeeeel blij ben ik natuurlijk (het is echt wel tof om na al die keren een wit venster, er nu eindelijk een streepje in te zien),
maar ik heb nergens last van. Ik lees hier de afgelopen maanden heel vaak dat jullie gevoelige borsten hebben en misselijk en zo zijn.
Is dit soms een slecht teken of kan ik gewoon een gat in de lucht springen?

Alvast bedankt voor de reacties,

Veel liefs Esther

hoi Esther,
Nou van harte gefeliciteerd !!!! streep is streep !
Je bent gewoon een van de gelukkigen met weinig kwaaltjes (op het moment) Mijn zusje is nu na 10 weken pas zo ziek als een hond, dus geniet nog maar eventjes (hahaha)
Ik hoop voor je dat alles goed gaat ! wel jammer dat we je op dit forum gaan missen ;-)
spring maar hoog naar die roze wolk ! liefs Abby

Hoi Abby

Hartstikke bedankt voor je reactie!
Ik voel me nu al een stuk beter, dus ik ga inderdaad nog maar even genieten want ik kan dus nog van allerlei kwaaltjes krijgen als ik het zo lees!

Ik wens jou ook heel veel succes met het zwanger worden (zit je nu al in een spannende periode?) en volg mij maar snel naar het december 2004 forum!:)

Jullie allemaal trouwens!

Vele liefs Esther

Hoi esther, gewoon een gat in de lucht springen je bent harstikke zwanger meid. Geniet van je mooi kleine wondertje in je buik want dat is het echt. Ben je lang bezig geweest met zwanger worden? Nogmaals hartelijk gefeliciteerd enne.....genieten he!
liefs molly

Hoi Esther,
gefeliciteerd meid! Wat de symptomen betreft: dat verschilt van persoon tot persoon. De eerste zwangerschap had ik ook nergens last van, alleen wat moe. Helaas kreeg ik na 8 weken een miskraam. Nu ben ik inmiddels weer zwanger (14 weken) en had last van alle kwaaltjes die je maar kunt bedenken.
Niet te veel zorgen maken dus, en geniet ervan

Wat een lieve reacties! Hartstikke bedankt. Ik ben "maar" 5 maanden bezig geweest dus dat valt hartstikke mee. Maar ik ben er heel erg mee bezig geweest en nog trouwens. Dus het lijkt al veel langer als je het zo graag wil!

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hoop echt dat jullie wens ook snel in vervulling zal gaan, want ik kan je vertellen je voelt je echt super!

Veel liefs Esther

Terug
Bovenaan