zwanger??zou aanhouder nu dan eens geluk hebben?

A

Anoniem

Guest
hallo

ruim 4 weken geleden heb ik mijn 3e miskraam gehad. ben gecurreteerd en dit keer geen pijnklachten of veel bloedverlies nadien..erg prettig

over 2 weken nacontrole en vanuit daar onderzoeken om eventuele oorzaken uit te sluiten..

maar... heb een beetje de kriebels al wil ik mezelf geen hoop geven..
voelde me de laatste dagen al weer anders maar dat kan net zo goed de aankomende menstruatie weer zijn. die valt ergens tussen nu en 2 weken denk ik..

toch een testje ertegen aangegooid en (je moet wel enorm goeie ogen hebben hoor..) een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje..

tja, zal over een aantal dagen de 2e test doen, word ie duidelijker weet ik genoeg en duimen we weer voor ons, gebeurd er niets dan is het waarschijnlijk laatste restantje hcg geweest..
al denk ik dat dat allang foetsie is,(eerlijk gezegd)

dus....duimen maar!

xxx es

Ik hoop op de positieve versie van je verhaal............gewoon een mooie positieve test over een paar dagen, en dat het dan maar eens goed mag gaan..........jemig,  3 keer een miskraam....ik duim voor je dat het een heel mooie zwangerschap mag worden en dat je lekker kunt gaan genieten van je kleintje.
Zal lastig worden, de eerste paar weken, ik ben na een miskraam in oktober nu 37 weken zwanger en de eerste 15 weken.............moest echt af en toen bewust positief denken van mezelf.......

Ester, ik wens jullie het allerbeste! Laat je het nog even weten??

Liefs Rimke
36+5 weken zwanger

sterker nog....ik weet al dat het zo is

ik had een setje van 2 testen gehaald en zoals zo velen(dat gaat er nooit uit hihi) was de drang naar bevestiging wel erg groot.
was zo onrustig vanochtend dat ik de 2e heb gedaoed gaan en voila! een duidelijke streep..

woei!!!!

ondanks het feit dat er nog van alles kan gebeuren ben ik toch blij..

je blijft iedere keer de hoop houden dat het deze keer gaat. Daarbij komt ook dat we ons na de curettage erbij neer hadden gelegd dat we onderzoeken zouden krijgen. de onzekerheid overheerste bij ons beiden nu zo.
en dan gebeurd het toch.,..niet gericht bezig geweest gewoon zoals het hoort..

zou het dan nu dan eindelijks eens....

xxx es

sorry voor de textfoutjes mijn cursor verspringt steeds en heb dat niet altijd door...

voor jou nog ff en dan je wondertje in je armen!
toy toy!

xxx

whaaaaaaaa
wat goed nieuws!

gefeliciteerd meid! ik duim als een gek dat alles goedkomt deze keer...
klets je lekker mee op het zwanger zijn draadje??

dikke knuff!
Carina

succes meis, hopelijk blijft het nu lekker zitten he. veel geluk en een mooie en vooral goede zwangerschap gewenst!! uitgerekend in april denk ik toch??

liefs sweety

Terug
Bovenaan