Zwanger?

<p>Ha dames, </p><p>Van de week een test van clearblue met +/- leek dat ik zwanger zou zijn. Gister en vandaag een test van kruitvat en ook een licht streepje. Zou ik dan toch zwanger zijn? Wanneer zoude jullie testen? </p><p>Heb wel last van een opgeblazen gevoel. Harde buik. Rugpijn. Savonds soort van misselijk. En moe. </p>
 
Test anders met een digitale van clear blue, die zegt zwanger of niet zwanger. Dan hoef je niet meer te twijfelen.
 
Dat van honden en katten hoeft niet.
Ook een lichte streep is een streep, dus grote kans dat je zwanger bent. Wanneer zou je menstruatie moeten beginnen?
 
Dat weet ik niet wanneer mijn menstruatie zou moeten zijn. In april gestopt met de pil had toen een cyclus van 30dagen. Ronde 2 was ik al zwanger helaas een miskraam. Dat is nu dag 32 of 34 licht er aan vanaf wanneer ze reken. Want had een dag dat bijna alles er uit kwam bij de miskraam en 2 dagen later het laatste kleine stukkie.
En nu weet ik wel een streep is een streep maar deze zijn steeds heeeel licht. Het voelt wel het zelfde als toen. Alleen savonds soort van misselijk. Dus eigelijk wel een gevoel dat dan weer niet goed zou zijn.
 
Schippertje heb je al een keer een menstruatie gehad na je miskraam ? Ik heb zelf ook een miskraam gehad maar tot aan mijn nieuwe menstruatie bleef ik positief testen met ovulatie testen ... ik had nog hcg hormoon in mijn lichaam zitten na mijn eerste menstruatie was alles weer zo als vanuits ... succes 
ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent en dat alles goed blijft gaan 
 
Nee nu dag of 32 a 34 dagen geleden een miskraam gehad en had getest wegens hcg waarden en had 2 weken terug een negatieven test. Ovulatietesten gaven steeds negatief aan. 
Net met een clearblue test getest en die gaf aan zwanger 2-3 Dus dat zou een week of 4-5 zijn het zou dus wel kunnen kloppen. Ik dacht alleen altijd als je het hcg hormoon nog in je lijf heb je geen eisprong zou krijgen en dus ook niet zwanger kan raken.
 
Ik testse drie dagen voor nod negatief. Dag voor nod een hele dunne vage streep. Dit alles met een action test. Op de nod dag zelf met een cleaurblue gaf de test 2-3 weken aan. 
Conclusie een streep is een streep 
 
Terug
Bovenaan