Zwanger?

<p>Goede middag!</p><p>Ik ben nu in centerparcs, en bedacht me ineens ik ben nog niet ongesteld ? ik hou dat verder nooit echt bij wanneer dat zou moeten zijn want we zijn niet bezig met een derde kindje...</p><p>Nu zag ik dat ik 2 weken geleden al ongesteld had moeten worden.. we hebben 1 keer onveilig gedaan voor t zingen de kerk uit zeg maar...  en heb een week of 4 geleden zo uit me hoofd elke keer als ik moest plassen met afvegen beetje roze/rood bloed achtig?? Nu vraag ik me af was dat een soort ongesteldheid?? Of eisprong ?? Ben ik nu zwanger of al licht ingesteld geweest? Heb al de hele week ongi gevoel maar komt dus niet.. slik geen pil omdat ik een spiraal wou nemen.. helppp....</p><p>Als t zo zou zijn zou het niet erg zijn. Maar zat ook niet echt in de planning.</p><p> </p><p>Xx</p>

Ik denk dat alleen een test je het antwoord kan geven, we kunnen wel met zn allen gissen , maarja wij weten het natuurlijk ook niet ;) 

Hoi Liesbethfay
een test geeft natuurlijk zekerheid dat weet je zelf ook. Het bloeden kan menstruatie zijn maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn, die duurde bij mij ook wat langer. Ik had in die eerste weken waarin ik ongesteld moest worden ook de klassieke menstruatie klachten zoals kramp in baarmoeder en chagrijnig.  Ik bleek zwanger. Maar dat zegt natuurlijk niks over jouw situatie! Ik wil je ook niet ongerust maken, maar misschien kan je onder het mom van een vergeten boodschap toch ook stiekem even een test kopen? Dan weet je het zeker. 
Succes gewenst!
loeki 

Terug
Bovenaan