Zwanger???

Dag meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zojuist nog eens een test gedaan van Clearblue, meteen kwam er een dikke plus tevoorschijn. Het voelt nog heel onwerkelijk en ik ben er nog steeds niet van overtuigd, maar ik hoop zo dat het goed zit. Iedereen zegt van wel, dus daar wil ik nu even vanuit gaan.
Ik heb onzettend vaak op het forum berichten gelezen, en wat ik zelf heel fijn vond was als vrouwen die zwanger waren lieten weten wat ze als extra gedaan hadden die maand.
Nou hier komt ie:

Mijn cyclus is 28/29 dagen, ik heb deze maand de 7e,9e,11e,13e,15e en 16e dag gemeenschap gehad

Deze maand heb ik de ovulatietesten, gekocht bij Kruidvat, gebruikt, dit vond ik heel fijn, weet je wanneer je extra je best moet doen.

Ik heb op het forum eens van iemand gelezen dat zij een glaasje wijn dronk iedere dag voor een goede bloedsomloop, heb ik dus ook gedaan

Ook heb ik op dit forum vernomen dat het beter is als de vrouw na de man klaar komt, heb me daar dus ook aan gehouden

Benen omhoog

heel erg veel ermee bezig geweest, het is dus onzin als mensen zeggen dat het dan niet lukt, als iemand dat kan beamen ben ik dat wel

Nou dat was het wel, als ik dat nu zo teruglees is het niet niks waar ik allemaal op gelet heb, ik weet natuurlijk niet of ik hierdoor zwanger ben geworden, maar na 10 maanden is het met hopelijk toch gelukt.

Ik wens jullie heel veel succes en mochten jullie nog iets willen weten hoor ik het graag.

Groetjes Vera

 
Geweldig! Gefeliciteerd! Jullie weekend kan niet meer stuk!
Ik hoop dat ik binnenkort ook goed nieuws mag brengen! Moet vlg week ergens ongi worden,donderdag of zaterdag..wacht het maar af.
Ben er ook veel mee bezig,maar naar mijn idee wel op een gezonde manier.
Geniet ervan samen en hopelijk horen we nog iets van je.
Liefs Esther
 
Hoi vera en man /vriend. Van harte gefeliciteerd. Fyn dat je ons even laat weten, hoe en wat je er allemaal voor gedaan hebt. Kunnen wij het ook proberen. Meid geniet van dat mooie wondertje in je buik. liefs molly
 
van harte gefeliciteerd !!!!
Fantastisch voor je! k kan me heel goed voorstellen dta t erg onwaarschijnlijk over komt..
Zelf had k al ongesteld moeten worden..duim maar mee!
 
Terug
Bovenaan