zwanger

Hallo, ik heb vanmorgen getest met clear blue, de test geeft een vaag kruisje aan, dus ik ga ervanuit dat ik zwanger ben.ik ben er heel blij mij, maar twijfel door de zo lichte uitslag.Ben wel misselijk, er komt melk uit mijn borsten en ben moe.Ben 8 maanden geleden bevallen en pas sinds 30 januarie gestopt met de pil.Echt een groot wonder nu al weer!Wat een geluk.Ik bel morgen de verloskundige en doe over een paar dagen de twwede test.wie heeft ervaring met zon onduidelijke uitslag van clear blue?Groetjes chantal
 
Hoi Chantal!
Ten eerste gefeliciteerd!! Ik zit nu nog in volle spanning over de uitslag van mijn test(en). Echt heeeel irritant. Ik heb gistermiddag namelijk een test gedaan en binnen een minuut verscheen er een positief lijntje. Dit verdween echter weer na ongeveer 8 minuten en stond er na een paar uur weer. Mijn vriend vond het natuurlijk leuk om zelf ook een tastbaar bewijs te hebben (ik had die test namelijk alleen gedaan)en nou krijg ik tot 2 keer toe pas na 15 minuten een positieve test.............!!!!!!Wel positief, maar geen officieel bewijs dus, omdat het niet binnen 10 minuten is. Dat is toch om gek van te worden! Ik heb vanochtend naar Clear Blue gebeld en daar zeiden ze dat het wel mogelijk is dat je PCH-gehalte kan schommelen in het begin van je zwangerachap. Bloedtest dan maar....... Dus als mijn vriend niet om een bevestiging gevraagd had, was ik er nu voor 100% vanuit gegaan dat ik zwanger was! Wat vind jij van mijn situatie? Groetjes, Anoniem
 
hallo chantal
van harte gefeliciteerd een licht streepje is ook een streepje en dat gel dook voor een kruisje.
dus je bent zwanger misschien kan je na een paar dagen voor de zekerheid nog een test doen en dan moet het al wat duidelijker zichtbaar zijn. dus geniet er van
en anoniem ik zou als ik jou was over een poosje ook nog maar een test doen dan weet je het zeker. wel een raar verhaal heb ik nog nooit van gehord maar zo leer je weer wat.
groetjes eb succes allebei. tijger
 
Ja, belachelijke situatie he!? Ik heb een afspraak bij de huisarts en mag een bloedtest laten doen. spannend hoor... Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes anoniem
 
Terug
Bovenaan