Zwanger???

Hallo allemaal,
Ik ben sinds eind december gestopt met de pil. Ben tot nu toe 3 keer ongesteld geworden. De eerste en tweede keer met een cyclus van 25 dagen en de derde keer met een cyclus van 27 dagen (waarschijnlijk door de spanningen van die maand). Ik moet nu eigenlijk de vierde keer ongesteld worden, maar zit intussen al op de 28e dag. Test gedaan, is negatief. Maar toch voel ik me moe, beetje last van gevoelige buik en gevoelige borsten af en toe, moet vaak naar het toilet. Ik ben wat dat betreft nog maar een groentje, maar misschien is er iemand die mij raad kan geven. Ik wordt gek van dat wachten.
 
Hallo Joyce

Tja, je zult toch moeten wachten. Kan zijn dat je nog de pil-cylcus had. Kan zijn dat je zwanger bent.
Je 'kwaatljes'komen ook voor als je ongi moet worden. Je zult echt nog even moeten wachten ( zoals we allemaal hebben moeten leren). Een tweede test over een paar dagen kan je misschien meer vertellen. Maar als die negatief is het zeer waarschijnlijk zo dat je niet zwanger bent.

Suc6
tine
 
hoi joyce,
Kan je niet echt helpen maar zit ongeveer met hetzelfde probleem alleen duurt het bij al veel langer. Ik ben begin oktober gestopt met de pil en ben sindsdien pas twee keer ongi geweest. Laatste keer was 8 januari, heb sinds twee weken ook enorm gevoelige borsten en raar gevoel in mijn buik en ook af en toe misselijk maar inmiddels al drie testen gedaan en alledrie negatief. en volgens de assistente van de ha kan het wel een jaar duren voordat alle naweeen van de pil over zijn dus ik blijf geduldig wachten maar dat valt erg zwaar. ik wil jou ook veel sterkte wensen met wachten.
liefs nicole
 
Terug
Bovenaan