Zwanger??

Hallo Allemaal,

Ik ben sinds halverwege maart gestopt met de pil. Mijn NOD dag is 13 april, als ik van een cyclus uitga van 28 dagen (dit was mijn cyclus voordat ik met de pil begon). Maar ik heb nu ontzettend veel last van mijn tepels. Ik ben ontzettend moe, en moet veel naar het toilet. Kan dit liggen aan het stoppen met de pil, of kunnen dit (nu al) zwangerschapstekenen zijn??
En vanaf wanneer zou ik kunnen testen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Amber

Hoi Amber,

Nadat ik gestopt was met de pil had ik nergens last van, maar ieder persoon reageert natuurlijk anders. Maar inmiddels ben ik zwanger en herken ik je kwaaltjes wel. Ik heb ook een week voor mijn NOD getest maar dan moet je wel zo'n hele gevoelige hebben die daar ook voor geschikt is anders is hij zowieso negatief (heb ik uitgeprobeerd).

Anders moet je nog heel even geduld opbrengen (had ik niet) en over een week met een gewone testen,

ik hoop voor je dat je zwanger bent,

Groetjes Katja&

Hoi Amber,

Ik wil je hoop niet wegnemen, maar ik herken precies wat je zegt en ik ben (helaas) niet zwanger. Ik ben in februari gestopt met de pil en heb zo'n beetje alle afkickverschijnselen die er zijn: gevoelige borsten, droge ogen, extreem moe, grote stemmingswisselingen en continu pijn in mijn onderbuik. In de tussentijd ben ik al 2 keer ongesteld geweest en alleen dan voel ik me wat beter. Wat zo'n klein rotpilletje allemaal met je kan doen, he!
Ik hoop voor jou dat het wel wijst op een zwangerschap, dus ik zal voor je duimen

Groetjes Kiki

Terug
Bovenaan