Zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik hoop dat misschien 1 van jullie mijn kan helpen.
Zaterdag 3 april had ik mijn eisprong ( ik ben net met de pil gestopt dus ik weet nog niet goed hoe je dat moet voelen). Mijn vriend en ik heb hebben een heerlijk tijd gehad, maar nou is mijn vraag. Volgens berekeningen zou ik dan mijn innesteling tussen 5 en 7 april hebben. Maar heb je altijd iets bloed verlies als je je innesteling heb of verschild dat per persoon? Ik voel me niet heel erg anders alleen dat ik het warme dan normaal heb en mijn temparatuur is ook hoger. (voor mijn eisprong was die telkens rond de 36.2 en nu is die zo'n 37 graden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik hoop heel erg dat ik misschien zwanger ben, maar ik reken er niet op.
Voor iedereen die al zwanger is gefeliciteerd en voor de gene die bezig zijn veel succes.
Veel liefs Jlove

P.s. Sorry dat het zo'n lang stukje is.

Hoi Jlove,

niet iedereen voelt zijn eisprong hoor! Het voelt als een soort blauweplek-gevoel, soms met steekjes en krampjes.
De innestelling kan je voelen maar hoeft niet (hoe het voelt weet ik niet) en kan ook met wat bloedverlies gepaard gaan maar hoeft ook niet.
Dat van je temperatuur klopt, na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Hij blijft dan hoog tot je weer ongesteld wordt, als hij hoog blijft na je nod is de kans groot dat je zwanger bent.
Maar zoals je al leest blijft het erg onzeker en hoeven de signalen niet zoveel te zeggen.
Ik duim voor je dat het gelukt is!!

Groetjes, Irene.

Ik las ergens dat het beter is om de eerste maand, nadat je met de pil gestopt bent, nog even andere voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Is dit waar en waarom is dat dan.
Wat is trouwens NOD, heb wel een vermoeden, maar toch..
Alvast bedankt.

Terug
Bovenaan