zwanger?

Hoi meiden,

Wij hebben pas sinds een poosje internet thuis en nu doe ik niets anders dan info zoeken over zwanger worden/zijn. Dit forum is super.
Wij zijn nu al bijna een jaar bezig en ik heb toch al heel wat stress achter de rug na elke keer weer die tegenvallers.
Maar nu!! Ik 'voel'me al zo'n 10 dagen zwanger, vertoon de bekende symptomen; grotere borsten, donkere tepels, darmgassen, gezwollen gevoel in mijn buik, stemmingswiselingen en 2 dagen over tijd.
Aan de ene kant heb ik dus erg goede hoop, maar durf geen test te doen, bang om wéér een dikke - te krijgen.
Voel ik alles wel of zit het meer tussen mijn oren? Ik ben nu heel onzeker en voor het eerst nu al erg pessimistisch voor als we weer aan de slag zouden moeten.
Jullie berichtjes vind ik hartverwarmend en misschien dat iemand me een beetje kan oppeppen, in elke geval allemaal veel succes en gefeliciteerd als het al gelukt is.
Lin

hoi lin aan de verschijnselen te merken ben je volgens mij zwanger kijk nu heb je die onzekerheid en dat is ook niet leuk doe gewoon die test laat anders je vriend of man naar de uitslag kijken dan weet je wel waar je aan toe ben duim voor je gr manuela

testen hoor!!!!!!!!!!! dan ben je uit de onzekerheid meid. Je weet zelf het beste hoe je lichaam in elkaar steekt, ik durfde ook geen test te doen maar dacht toch zeker te weten dat het raak was, pijnlijke gezwollen borsten enzo, en mijn gevoel klopte: ik was zwanger.....

succes

sandra

Terug
Bovenaan