Zwanger??

Hallo allemaal,

A.s. dinsdag heb ik mijn nod dag. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik hoop er misschien ook wel te veel op. Ik ben misselijk, ben snel moe, heb een heleboel puisten, pijnlijke borsten, en een hele harde onderbuik. Ook heb ik pijn in mijn buik. Een soort van steken, aan de rechterkant in mijn buik.
Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan. Ik wist dat die toch wel aan zou geven dat ik niet zwanger zou zijn. Daar is het nog te vroeg voor. Ik begin nu wel heel erg ongeduldig te worden, dat lezen jullie. Ik moets dit even kwijt. Daarom ben ik ook heel erg blij dat dit soort forums er zijn.
Ik blijf duimen. Hebben jullie dat ook weleens, dat je echt denkt dat je zwanger bent? Alsof je dat gewoon voelt. Ik hoop op wat reacties.

Groetjes Vanessa

Hoi Vanessa,

Wat duurt wachten dan lang he?? Als ik het zo lees bestaat er een kans dat het deze x misschien raak is! Zijn jullie al lang bezig??

Suc6 met wachten en ik hoop voor jullie dat je gevoel het bij het rechte eind heeft!

Liefs moi xxx

hoi Vanessa,

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ik heb dinsdag ook mijn nod dag en ik ben het wachten ook beu. Helaas kan ik niet meer met zekerheid zeggen wat ik voel want toen ik de vorige keer zwanger was (is een miskraam geworden) voelde alles alsof ik gewoon ongesteld moest worden. Ik heb nu wel erg gevoelige borsten dat heb ik normaal niet zo. Maar ik ga voor je duimen.

Dat ongeduldige en die onrust heb ik ook. Vreselijk irritant is het. Ik heb de 18de m'n NOD en wil het liefst nu al testen. Ik weet dat dat geen zin heeft, maar het wachten duurt zo lang. Bij mij helpt het wel om wat afleiding te zoeken, zodat je er even een paar uurtjes niet aan denkt. Met vrienden afspreken om leuke dingen te doen helpt bij mij erg goed. Vooral omdat die niet weten dat ik zwanger probeer te raken. Ik heb aan een goede vriendin verteld dat ik ben gestopt met de pil, dus bij haar kan ik het er ook juist eens even lekker over hebben. Met een vriendin over je ongeduld praten is heel anders dan met je vriend. Je kunt er zo lekker lang over door blijven kletsen met een groot pak koek ernaast. Zo ervaar ik dat tenminste. Ik voel ook van alles wat ik normaal niet voel (zere borsten, krampjes in m'n buik, puisten)maar ik durf haast niet te hopen op een positieve test.
Succes in ieder geval!

heb ik ook allemaal. Gisteren kreeg ik echt zware ongi pijnen. In mijn buik en rug. Dinsdag is mijn nod dag, dus ik was al helemaal voorbereid dat ik dit weekend ongi zou worden. Niet dus. Sinds kort ben ik ook misselijk als ik iets gegeten heb en heb een opgeblazen gevoel. Ik hou het niet meer van de spanning. En ook ik heb al getest, negatief dus.
Afwachten maar.

succes allemaal

Bij mij zelfde verhaal. Beetje vlagen van misselijkheid. Voor en na het eten. Ongipijn gehad, alleen er kwam niets. Ik kan het niet meer uit m'n hoofd zetten, erg vervelend. Helemaal als ik ongi wordt, en dat kan natuurlijk best nog gebeuren.

Terug
Bovenaan