zwanger

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben ZWANGER. Ik heb net een test gedaan en er kwam een wazig streepje.Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest geloven. Ik heb toen gelijk de apotheek gebeld en daar kreeg ik ook te horen wat ik hier altij lees een streepje is een streepje.Ik voel nu nog helemaal niets bij de eerste had ik gelijk gevoelige borsten. We zien wel wat er nog gaat komen.
Ik wens iedereen die nog zwanger moeten worden heel veel vruchtbaarheid toe en iedereen die zwanger is gefeliciteerd.

Groetjes een dolgelukkige Jet

VAN HARTE GEFELICITEERD MIED.

Kom je nu in het dec forum terecht of ben je een Januari 2005 moeder ??
Zou leuk zijn als je dec komt, zit ik ook pas sinds vrijdag in.

Maak je niet druk, ik heb ook maar weinig kwalen, moet alleen ontzettend vaak plassen en borsten zijn wat voller maar niet pijnlijk. Wat niet is kan nog komen.

Geniet ervan en tot gauw.

Groeten Shirley, 4 wk,5dg.

Kei gaaf!
Gefeliciteerd1 Lijkt me een geweldig gevoel....hoop dit ook snel te mogen ervaren.
Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt omdat je nog niets voelt,maar mijn buurvrouw is ook zwanger(3 maanden) en zij voelt ook nog niks en heeft nergens last van. Ze zei dat als ze nog geen echo ghad had, ze het niet eens zou geloven!
Dus zo zie je maar,iedereen is verschillend en een streepje is een streepje!
Doe anders over een paar dagen nog een test om te kijken of je een duidelijker streepje krijgt...
succes en geniet ervan
Liefs Esther

Van harte gefeliciteerd meid!!

Maar waarom durfde je het bijna niet te zeggen?? Daar doen we het hier toch allemaal voor?

Geniet er van, en voel je niet schuldig hoor, onze tijd komt ook nog wel!

Groetjes, el.

Terug
Bovenaan