Zwanger

Hoi Dames,

Ik heb net een test gedaan en volgens mij ben ik zwanger. Het is een heel licht roze stipje. Maar een stip is een stip toch?? De vorige keer heb ik een miskraam gehad dus het wordt erg spannend. Ik ben gaan testen omdat ik hoofdpijn heb en me erg misselijk voel en heel veel last heb van mijn buik. Ik wilde eigenlijk aan de paracetamol maar ja dat ga ik nu dus maar even niet doen. Ik zal volgende week maandag de huisarts maar bellen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.

Volgens mij is een lichte stip positief hoor... Gefeliciteerd dus. Je mag best een paracetamol hoor als je zwanger bent. Max. 3 per etmaal. Neem er dus één als het echt moet.

Liefs Sas

Hoi Sas,

Bedankt voor de reactie. Ik zal eens kijken hoe het gaat met de hoofdpijn maar ik neem liever geen paracetamol. Maar ik ben blij dat ik nu weet dat het mag. Thanks
Het is erg spannend allemaal

Volgens mij ben je gewoon zwanger! Gefeliciteerd! Bij mijn weten mag je wel paracetamol slikken, bel anders voor de zekerheid een apotheek op. Ik hoop dat je je snel een blije aanstaande moeder voelt!

Kiki

Terug
Bovenaan