zwanger?

In Januari heb ik een miskraam gehad.
ik ben nog steeds erg verdrietig hierom.
Morgen heb ik mijn nod dag. maar afgelopen zaterdag had ik een lichte bloeding (net als bij mijn eerste zwangerschap de innesteling) Vandaag was ik zo op van de zenuwen, dat ik toch een test heb gedaan. En wat blijkt zwanger!!! Ik ben zo bang dat ik de test te vroeg heb gedaan en dat ik morgen gewoon ongesteld wordt! Kan iemand mij moet in praten!!!!!!!

hoi patricia als de test aangeeft dat je zwanger bent dan ben je echt zwanger en je kan hem niet te vroeg hebben gedaan omdat er nu blijkbaar genoeg hcg in je lichaam zit dus geloof het nu maar van harte meid als je echt onzeker ben doe de test dan nog is over een paar dagen maar de test is voor bijna 100%betrouwbaar veel liefs manuela

Hoi Patricia positief blijev he. Wat ik graag van jou zou willen weten is welke dag van jou cyclus zit jij?

Ik zit op mijn 28e dag en ben nog steeds niet ongesteld. Gevoelige tepels en ligt opgezwollen borsten. durf geen test te doen. Bij mij is het al drie keer mis gegaan.

Jij bent echt wel zwanger hoor! Normaal test je voor je NOD nog niet positief, dus als jij nu al een pos. test hebt dan zit dat echt wel snor! Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan enne probeer er toch maar van te genieten!

Liefs Kiki

JE BENT ZWANGER ! JE BENT ZWANGER !
JE BENT ZWNAGER ! JE BENT ZWANGER !
JE BENT ZWNAGER ! JE BENT ZWNAGER !
GEFELICITEERD ! GEFELICITEERD !
Zo overtuigend genoeg ??? Dit kan toch niet anders ??? Meid, ga er ontzettend veel van genieten samen met je vriend/man en heeel veeel succes !!
Groetjes Biaggi.

Hoi patricia,

Als eerste gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Ik (we) zijn allemaal helemaal blij voor je.
Wat betreft de gedachten dat het weer mis kan gaan moet je proberen van je af te zetten. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar ik heb ook net als pie wie 3 miskramen achter de rug. Maar loop nog steeds met de gedachten ooit gaat het me lukken. En zo als mijn moeder zei als je voor iets bang bent dan gebeurt dat ook maar ben je er niet bang voor dan gebeurt dat niet. En ik zal voor je duimen dat het nu wel goed gaat en probeer er lekker van te genieten want voor je het weet zijn de negen maanden om en heb je een wolk van een baby in je armen.
Als je er over wil praten dan kan dat ik wil er wel voor je staan.

Groetjes H.

Hoi patricia2

hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, volgens mij is dit echt heel er duidelijk maar als je het zelf niet kunt geloven haal je morgen toch nog effe een test en daarna nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1 net zolang tot je het zelf echt helemaal geloofd.
Probeer er een beetje van te genieten.

Groetjes patricia

Terug
Bovenaan