zwanger ???

hoi allemaal ,ik moet effe wat van me afschrijven hoor ik wordt er zelluf niet goed van...ik ben 9 maart voor het laatst ongie geweest houdt netjes me temp bij en heb 31 maart mijn ei gehad (posi ovuluatie test) maar tot op heden(20 april!!!) ben ik nog niet ongi geworden,heb al tal van test gedaan(vanmorgen nog)maar allemaal negatief!!mijn laatste cycles was 29 dagen en nu zit ik al op dag 42 !!! wie o wie denkt te kunnen weten wanneer ik ongi zou kunnen worden???wat ik natuurlijk niet hoop omdat we graag zwanger willen worden zoals de rest hier
alvast bedankt !!!

Hoi Anoniem,

Ik wou dat ik je een antwoord kon geven , maar kan dat helaas niet. Mijn lichaam heeft mij in de vorige cyclus ook enorm in de maling genomen. Ik heb normaal gesproken een cyclus van 30 a 35 dagen. De vorige cyclus duurde echter 46dagen. Ik heb toen ook 3 testen versleten en helaas allemaal negatief. Ik begrijp je gevoel nu wel op het moment. Heel onzeker en je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Of zwanger of laat die ongi dan maar komen, zodat je weet waar je aan toe bent. Meid, ik hoop dat er zo snel mogelijk duidelijkheid voor je komt zodat je weet waar je aan toe bent.
Laat je me weten hoe het is agelopen?

Groetjes van Leoni.

Terug
Bovenaan