Zwanger?

<p>Hoii iedereen,</p><p> </p><p>Heb een vraagje. Wij zijn nu bezig voor ons 2de kindje. Nu heb ik afgelopen woensdag een positieve ovulatietest gehad.  </p><p>Weet dat het nog eigenlijk heel vroeg is om te weten of je wel of niet zwanger bent, maar mijn gevoel zegt van wel, maar durf er ook niet teveel op te hopen omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. </p><p>Maar heb wel hele lichte krampen, moet heel veel plassen en misselijk.</p><p>Kunnen dit misschien al symptonen zijn dat ik zwanger ben of ben ik me gewoon gek aan het maken</p>
 
Op het moment dat je besluit om voor een kindje te gaan, voel je je iedere maand zwanger.. Tenminste, dat is mijn ervaring :). Ik zou zeker nog een week wachten met testen. 
 
Jaa wachten om te testen doe ik sowieso nog. Heeft helaas toch nog weinig zin om te doen.
Hahha ja het lichaam kan vreemde dingen doen als je het graag wilt. Vorige keer had ik alleen niet het gevoel dat ik zwanger waa, toen ging ik juist twijfelen omdat er 6.5 week tussen zat voordat mn menstruatie begon.
Nog maar even sowieso een week wachten
 
Mijn Nod is eigenlijk vandaag.. Alleen dankzij het temperaturen weet ik dat mijn ei 6 dagen later is gaan springen. Geen idee waarom? Nu is mijn Nod dus zondag.. Nog 6 daagjes. Ik voel weer van alles: gespannen borsten, witte afscheiding, raar gevoel in mijn linker lies.. 
 
 
Jaa dat snap, je wilt het zo graag en je hoopt het zo erg. En dan is dat wachten echt killing en helemaal als het dan niks is.
Oohh spannend!! Hoop dat het gelukt is deze keer!! Nog eventjes volhouden tot zondag en hopelijk blijft tie uit je NOD.
 
Succes nog met wachten!
 
Terug
Bovenaan