zwanger?

Hallo allemaal,
Ik lzie deze site voor het eerst erg leuk. Ik ben onzeker. Ik ben voor het laatst op 27 februari ogesteld geworden en ik heb een syclus van 35 dagen. ik heb in het begin twee testen gedaan en waren beide negatief. Dinsdag middag (20.04) deed ik nog een test van de apotheek en die was in het begin positief en het tweede streepje verdween wel vrij snel. Ik deed vanochtend nog een test en deze was weer negatief. Ik weet nu niet meer. Ik heb op dit momemt wel een infectie. Zouden bepaalde bacterien de test kunnen beinvloeden? Help! anoniem

Zonde van het geld zeg!! Je kan toch veel beter een week of 2 afwachten en dan een test doen? Een beetje zelfbeheersing. Kan je wat leukers met je geld doen.

Als je na die week of 2 weken een negatieve test hebt en je wordt nog niet ongesteld kan je altijd nog naar de huisarts.

Hoop voor je dat het alsnog positief uitpakt voor je.

Ik weet niet of bacterien invloed kunnen uitoefenen op de test, maar als je bijvoorbeeld een blaasontsteking hebt, heb je veel eiwitten in je urine waardoor de test beinvloed kan worden.

Beste meiden,
Dank voor jullie reacties! Het gekke is dat ik de symtomen heb. Ik heb reeds een dochter van vier. daarom herkenik sommige dingen In december ben ik gestopt met de pil.
Het heeft allemaal geen haast maar.... ik ben nooit zoveel overtijd geweest.
Doeggie, anoniem

Als je echt zo onzeker bent en een aantal symtomen herkent zou iklangs de huisarts gaan voor een test en eventueel een bloedtest. Die kan uitsluitsel geven. Succes ermee!!!

groetjes Linda

Terug
Bovenaan