zwanger?

Wij proberen al enige tijd om weer zwanger te raken, maar het wil nog niet zo lukken. Ik zou ergens rond 6 mei weer ongesteld moeten worden, maar de laatste tijd ben ik nogal emotioneel! Om de raarste dingen schieten de tranen in mijn ogen: een verdrietig/ontroerend verhaal, een vervelende opmerking, maar zelfs bij de merci-reclame! Mijn boresten zijn ook al een aantal dagen wat prikkelender en vanaf gisteren heb ik het idee dat ik vaker moet plassen (vooral vandaag). Is dit nu onzin, wil ik het gewoon te graag of kan je deze symptomen nu al hebben, terwijl ik pas over een dag of 4 ongesteld moet worden? We hebben wel rond de vruchtbare dagen gevreeën. Graag jullie ervaringen.

groetjes Inez

Hoi Inez,
Je lichaam kan je flink voor de gek houden hoor en je laten denken dat je zwanger bent... Het kan natuurlijk wel maar ik zal gewoon je NOD afwachten en p[as een dag of 4 erna testen. Ik weet dat het moeilijk is maar geduld is een schone zaak...
Succes, liefs Sas.

Ik sluit mij geheel aan bij Sas. Moet je eerlijk zeggen dat ik een week lang na elke maaltijd misselijk was voordat ik ongesteld moest worden. Ben nu dan ook wel zwanger maar zoals Sas zegt je lichaam kan je compleet voor de gek houden.. Veel succes!!!

Hoi Inez,

Sas heeft gelijk! Ook ik was de afgelopen dagen na de lunch steeds misselijk. Ik dacht echt dat ik zwanger was. Ook mijn lichaam houdt me misschien wel voor de gek. Een gevoelige onderbuik, supergevoelige borsten, emotionele buien met pieken en dalen. Het ene moment poeslief en dan weer vreselijk humeurig.

Al met al is gisteren mijn menstruatie weer begonnen... snik.

Succes ermee!
een mama.

Terug
Bovenaan