zwanger?

Door een abortus eenaantal jaren geleden, ben ik iedere maand weer in panier of ik zwanger ben of niet. Ik slik de pil, maar ben toch altijd bang dat het mis gaat. Ik wil en kan op dit moment geen baby. Daar is de tijd nog niet goed voor.

Hoe groot is kans dat je toch zwanger raakt ook al slik je de pil (nooit vergeten). En hoe merk je dat dan?? Ik ben je gewoon ongesteld geweest!!
Heeft iemand hier ervaring mee??

Thanks voor een reactie!!

hoi
ik zef heb geen miskraam gehad.
maar gebruikte microgynon 30 en daar staat in de bijsluiter dat je de eerste week naar je ongi (terwijl je de pil slikt)niet safe bent!pas daarna weer.
ik weet niet wat voor pil je gebruikt maar dat is het enigste dat ik weet en jah de pil is ook maar 99% safe.
groetjes natje

Hoi,

Ik heb twintig jaar de pil geslikt en was echt niet altijd even nauwkeurig, vergat de pil wel eens een dag. Ben nog nooit zwanger geraakt.Als jij trouw de pil op tijd slikt, is de kans hEEEEEEEL klein dat je zwanger wordt. Succes!! Groetjes!!

de kans is nog altijd 1% dat je zwanger wordt met alleen de pil. Als je nog een condoom gebruikt wordt het natuurlijk minder, maar als je sex hebt, kun je nou eenmaal zwanger raken.

Ik had de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moest worden, al twee weken voordat ik het eigenlijk moest worden.Van de vreselijke krampen had ik steeds. Maar slikte de pil wel gewoon door. En me borsten deden alleen zeer als ik er op drukte, maar dat kan ook bij ongesteld worden horen. En toen ik stoptde met de pil, ben ik gewoon ongesteld geworden, omdat ik dus aan de pil was. maar werd heel moe steeds en me borsten werden gevoeliger en die kramp bleef ik houden. Dus had voor de zekerheid een testje gedaan en ik was zwanger !! En in het ziekenhuis bleek ik al 6 weken zwanger te zijn. Dus werd wel gewoon ongesteld, maar merkte het vooral dat ik erg moe werd en die krampjes bleef houden.

Terug
Bovenaan