zwanger?

hallo allemaal, heb een vraagje.... ik weet dat zulke vragen vaker worden gesteld, maar nu is het bij jezelf en ben je onzeker..
ben nu 3 dagen overtijd. heb wel het gevoel als bij ongesteld worden, wat rugpijn en buikkrampen, en wat vollere borsten zoals normaal. mijn temp is nu 37.1 heb eergister een test gedaan negatief. wat denken jullie?

Het is altijd moeilijk te zeggen. Weet je zeker dat de test negatief was, want ook al is 'ie heel licht (zodat je hem bijna niet ziet) dan toch kan het positief zijn. Dit was bij nl. ook zo. Die "menstruatieklachten" heb ik nu af en toe ook nog (10 weken). dat is bandenpijn. Qua temperatuur weet ik het niet, want dat heb ik nooit gedaan. Maar die andere klachten komen wel voor bij vrouwen die zwanger zijn. Als ik jou was zo ik nog een dag of 5 wachten en dan opnieuw testen. Als die dan weer negatief is, dan ben je niet zwanger. Bij mij was de tweede (na 7-8 dagen) heel erg duidelijk positief!!

Succes ermee.

ester zegt dat als je na 5 dagen weer negatief test dat je dan niet zwanger bent. daar ben ik het niet mee eens, sommige vrouwen testen pas na 14 of 17 dagen positief.

bedankt voor jullie reactie, zal over 3 dgn gaan testen als ik nog niet ongi ben. ik hoop het......maar goed je lichaam kan je ook in de maling nemen. maar het kan dus dat er nog te weinig hormonen inzitten?

Terug
Bovenaan